Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 18 maja 2023

"Para spod numeru 9" Claire Douglas

Autorka: Claire Douglas

Tytuł: Para spod numeru 9

Tytuł oryginału: The Couple at No. 9

Kategoria: thriller psychologiczny 

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 26.04.2023 

Ilość stron: 476

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Wyobraźcie sobie, że Wasz wymarzony dom skrywa tajemnice sprzed lat, które zamienią Wasze życie w horror😱

Główna bohaterka Saffron i jej partner Tom przeprowadzają się do odziedziczonego domku, w którym mają rozpocząć nowe życie. Oczekują na narodziny dziecka. Podczas remontu robotnicy odkrywają dwa ciała. Policja podejrzewa, że ciała zostały pogrzebane conajmniej 30 lat wcześniej, czyli w czasie, gdy w tym domu mieszkała Rose, babcia Saffron. Niestety okazuje się,  że Rose choruje na Alzheimera i szwankuje jej pamięć. Policja prowadzi śledztwo, a wkrótce Saffy zaczyna obawiać się,  że ktoś obserwuje jej dom. 
Co stało się na terenie tego domu?
Jakie sekrety rodzinne wyjdą?
Przekonacie się sami czytając tę książkę. 
Ja jestem pod ogromnym wrażeniem. Fabuła wciągająca i intrygująca już od pierwszej strony.  Mroczna i mrożąca krew w żyłach. Świetnie skonstruowane portrety psychologiczne bohaterów.  Tajemnice,  sekrety rodzinne,  morderstwo,śledztwo,  kłamstwa, intrygi.  Autorka świetnie podsuwa mylne tropy. Powoli odkrywałam elementy tej łamigłówki.  Podczas czytania czułam dreszczyk napięcia, gęstą atmosferę i niepokój. Nieoczekiwane zwroty akcji sprawiły,  że nie mogłam oderwać się od tej książki.  Finał powieści totalnie mnie zaskoczył i wbił w fotel. Nie spodziewałam się tego. 
Uwielbiam takie pokręcone historie. 
Gwarantuję Wam,  że przeżyjecie niesamowitą przygodę i poczujecie się jakbyście byli na kolejce górskiej. 
Rewelacja!
Polecam gorąco!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia  / Filia Mroczna Strona za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...