Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 7 maja 2023

"Zawód spadkobierca" Katarzyna Kowalewska

Autorka: Katarzyna Kowalewska

Tytuł: Zawód spadkobierca 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: BookEnd

Premiera: 20.04.2023

Ilość: 344

Oprawa: miękka 


"Zawód spadkobierca" to lekka i zabawna historia.  Autorka zapewniła mi rozrywkę przepełnioną komicznymi sytuacjami. Czytając tę książkę miałam okazję wrócić wspomnieniami do lat 90, gdzie moją nastoletnią codziennością było MTV. Autorka zapewniła mi sentymentalną podróż.  Aż łezka zakręciła mi się w oczach na samo wspomnienie. Gwarantowana dobra zabawa. Śmiałam się i wzruszałam podczas czytania. 
Poznajemy Maćka, który co miesiąc otrzymuje pieniądze od wujka z zagranicy. Niestety, kiedy umiera pieniędzmi zarządza jego syn, który nie jest taki hojny. Maciek wraz ze swoimi kumplami Sylwkiem i Mariem udaje się w rodzinne strony, aby wydrzeć kasę ze spadku od krewnych z Ameryki. 
Ich plany zdobycia gotówki rozbawiły mnie o łez. 
Jeśli chcecie rozerwać się,  pośmiać do rozpuku łez i udać się w sentymentalną podróż to koniecznie sięgnijcie po tę kipiącą humorem powieść. Gwarantuję, że dostaniecie mnóstwo emocji i poprawi się Wam humor. 
Bawiłam się znakomicie  i absolutnie nie mogłam oderwać się od tej książki. 
Idealna lektura na plażę.

Gorąco polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu BookEnd za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Do ostatniego słowa" Tamara Ireland Stone

Autorka: Tamara Ireland Stone  Tytuł: Do ostatniego słowa  Tytuł oryginału: Every Last Word Kategoria: Young Adult Wydawnictwo: Prószyński i...