Brunetka Books Recenzuje

środa, 17 maja 2023

"Koniec jest początkiem" Chris Whitaker

Autor: Chris Whitaker

Tytuł: Koniec jest początkiem

Tytuł oryginału: We Begin at the End

Kategoria: thriller 

Wydawnictwo: W.A.B.

Premiera: 17.05.2023 

Ilość stron: 480

Oprawa: miękka 

Morderstwa, tajemnice, miłość oraz tragedia. Dostałam tutaj prawdziwy rollercoaster emocjonalny.  To thriller,  który wbija w fotel na wiele godzin. 

Trzynastoletnia Duchess Day Radley to zbuntowana banitka. Mimo młodego wieku opiekuje się pięcioletnim bratem Robinem oraz własną matką. Star wychowuje dzieci samotnie, ale nie potrafi zadbać ani o siebie ani o dzieci. Duchess podejmuje działania, które będą miały tragiczne konsekwencje dla jej rodziny. Nad Star i jej dziećmi czuwa szanowany policjant Walk, który walczy z demonami przeszłości. 
Kiedy po trzydziestu latach Vincent King wychodzi z więzienia pojawiają się problemy wraz z jego powrotem. 

Przyznam, że jestem pod ogromnym wrażeniem tej historii, która wciągnęła i zaintrygowała mnie od samego początku.  Autor nie pozwala czytelnikowi nudzić się ani przez chwilę.  Akcja  jest dynamiczna.  Cały czas coś dzieje się.  Fabuła trzyma w napięciu. Do samego końca nie wiadomo,  co wydarzy się na następnych kartkach powieści.  Autor potrafi zaskoczyć czytelnika nieprzewidywalnymi zwrotami  akcji.  Małomiasteczkowy klimat powieści nie pozwala od niej oderwać się.  Z ogromną ciekawością śledziłam losy bohaterów i przeżywałam z nimi ich perypetie.  Poznajemy tutaj rodzinne sekrety i dramaty. Podczas czytania odczuwałam niepokój. Czuć gęstą atmosferę.  Autor  idealnie buduje napięcie i dostarcza emocje. Duchess skradła moje serce.  Zadziorna, krnąbrna,  waleczna i odważna dziewczynka sprawiła,  że miałam łzy w oczach.  Jej historia pokazuje nam czytelnikom,  że trzeba walczyć o siebie i rodzinę. 
Zakończenie powieści totalnie mnie zaskoczyło. Długo nie zapomnę tej historii i chętnie sięgnę po kolejne powieści spod pióra autora. 

Polecam!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu W.A.B. za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...