Brunetka Books Recenzuje

środa, 3 maja 2023

"Ogród sekretów i zdrad" Agnieszka Krawczyk

Autorka: Agnieszka Krawczyk

Tytuł: Ogród sekretów i zdrad. Tom 1

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 26.04.2023 

Ilość stron: 528

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Ogród sekretów i zdrad" to pierwszy tom historii rodu Korsakowskich. 
Dorota, mama Róży i jej babcia Gina planują zorganizować rodzinną imprezę. Ich wybór pada na pałac w Łabonarówce, dawną siedzibę ich rodu, którą stracili w czasie wojny. Pałac skrywa wiele sekretów. 
Jeśli chcecie dowiedzieć się jakie tajemnice skrywa przedwojenny dwór to sięgnijcie po tę książkę. 
Dzięki autorce możemy przenieść się do dwudziestolecia międzywojennego.  Poznajemy rodzinę Korsakowskich, którzy byli właścicielami pałacu w Łabonarówce. To czasy ogromnej fortuny,  blichtru, niebezpieczeństwa, namiętności,  zdrady, intryg i manipulacji. Z ogromną ciekawością zagłębiłam się w tę niesamowitą fabułę i śledziłam losy bohaterów,  by odkryć historie i tajemnice rodzinne.  Autorka potrafi ciekawie opowiadać i ja totalnie zachwyciłam się tą historią.  Uwielbiam w powieściach przeplatanie teraźniejszości z przeszłością.  Autorka dostarczyła mi mnóstwo emocji i znakomicie bawiłam się poznając tajemnice tej rodziny.  Nieoczekiwane zwroty akcji i niesamowicie skonstruowana zagadka kryminalna.  Nie nudziłam się ani przez chwilę. 
Będziecie oczarowani.  Ja już czekam z niecierpliwością na kolejny tom.
Rewelacja!
Polecam!


Dziękuję Wydawnictwu Filia za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Do ostatniego słowa" Tamara Ireland Stone

Autorka: Tamara Ireland Stone  Tytuł: Do ostatniego słowa  Tytuł oryginału: Every Last Word Kategoria: Young Adult Wydawnictwo: Prószyński i...