Brunetka Books Recenzuje

środa, 31 maja 2023

"Śmierć, która Cię ocali" Jack Jordan

Autor: Jack Jordan

Tytuł: Śmierć,  która Cię ocali

Tytuł oryginału: Do no Harm

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: MUZA SA  / MUZA SHADOWS 

Premiera: 31.05.2023 

Ilość stron: 448

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Śmierć, która Cię ocali" to fenomenalny thriller psychologiczny.  Będzie to też idealna lektura dla fanów thrillerów medycznych.  Ja jestem zachwycona. 

Poznajemy Annę Jones, cenioną kardiochirurg,  która samotnie wychowuje 8-letniego Zacka. Kiedy porwano jej syna kobieta zmuszona jest popełnić morderstwo. Nie może nikomu nic powiedzieć, bo porywacze szantażują ją, że zabiją jej syna. 
Życie Anny zamienia się w koszmar. 
Czy Anna popełni przestępstwo,  by uratować swojego syna?

Wow! Co za emocje! Uwielbiam czytać takie mrożące krew w żyłach historie. Ta popaprana historia wciągnęła mnie i trzymała w napięciu do ostatniej strony.  Znajdziecie tutaj dramatyczne sytuacje, dylematy moralne,  zagadkę, tajemnice, kłamstwa, manipulacje.  Śledziłam losy bohaterki i towarzyszyłam jej podczas podejmowania trudnej decyzji. Cały czas zastanawiałam się,  co wygra etyka moralną czy walka o życie własnego dziecka. Nasza bohaterka została postawiona przed niewyobrażalnie trudnym dylematem. Atmosfera jest mroczna i gęsta, a emocje sięgają zenitu z każdą następną stroną tej książki.  Autor umiejętnie manipuluje emocjami czytelnika i nie sposób domyślić się rozwiązania tej zagadki.  Dostaniecie mocną i przerażającą historię, która wstrząśnie Wami. 
Lekki styl autora sprawił,  że wchłonęłam tę książkę w błyskawicznym tempie.  Dla takich książek warto zarwać nockę.  Chętnie poznam inne tytuły tego autora. 
Rewelacja! 

Gorąco polecam!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA  / MUZA SHADOWS za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Do ostatniego słowa" Tamara Ireland Stone

Autorka: Tamara Ireland Stone  Tytuł: Do ostatniego słowa  Tytuł oryginału: Every Last Word Kategoria: Young Adult Wydawnictwo: Prószyński i...