Brunetka Books Recenzuje

środa, 1 listopada 2023

"Miasteczko Sleepy Hollow" Iga Daniszewska

Autorka: Iga Daniszewska 

Tytuł: Iga Daniszewska 

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 25.10.2023 

Ilość stron: 344

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Mam idealną lekturę na  halloweenową noc. Jeśli lubicie ten klimat i chcielibyście wziąć udział w takiej imprezie to Melody i Riley zapewnią Wam noc pełną niezapomnianych wrażeń. Uwielbiam lekkie pióro autorki,  która ma niesamowite poczucie humoru.  Ciekawie wykreowani bohaterowie,  których losy śledziłam z zapartym tchem.  Autorka zapewniła mi rollercoaster emocjonalny i sprawiła,  że podczas czytania odczuwałam dreszczyk niepokoju. Zaskakujące zwroty akcji,  mroczny klimat Halloween,  morderstwa,  zagadka kryminalna,  niebezpieczeństwo,  namiętność,  intrygi, tajemnica z przeszłości. Autorka idealnie połączyła kryminał z romansem. Zabawne dialogi i charakterni bohaterowie nie pozwoliły mi nudzić się ani przez chwilę! Będzie gorąco i  niebezpiecznie. 
Bawiłam się znakomicie!

Melody Berkley i jej przyjaciółka Riley Farrow poznały się w trakcie studiów na jednej z imprez. Zamieszkały wspólnie,  a po ukończeniu studiów Riley zaproponowała Melody, by razem wróciły do jej rodzinnego miasta Sleepy Hollow. Dziewczyny pracują w agencji nieruchomości i wiodą spokojne wiejskie życie. 
Podczas halloweenowej imprezy Melody znajduje martwego mężczyznę,  chce pomóc,  a przez przypadek zostaje uznana za morderczynię. Wścibski i piekielnie seksowny gliniarz Preston Dillard aresztuje przerażoną Melody. Wkrótce dziewczyna zostaje wypuszczona z aresztu, ale wokół niej zaczynają się dziać przerażające sytuacje. 
Kto straszy Melody i kto okaże się mordercą?
Czy upierdliwy i gburowaty gliniarz pomoże Melody?
Przekonajcie się sami. Będziecie zachwyceni tą halloweenową historią tak jak ja.
Emocje gwarantowane.  Ja już czekam na kolejne powieści spod pióra autorki. 
Rewelacja!

Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...