Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 30 czerwca 2022

"Twój uśmiech" Ilona Gołębiewska

Autorka: Ilona Gołębiewska 

Tytuł: Twój uśmiech 

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: MUZA

Premiera: 18.05.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Główna bohaterka powieści o 34-letnia Lena Mazur. Kobieta mieszka i pracuje w Warszawie. Lena została skrzywdzona i oszukana przez miłość swego życia. Została sama z córką Basią. 
Kiedy ułożyła sobie życie z córką i wszystko zaczęło się układać w ich życiu nieoczekiwanie pojawia się ojciec  Basi, który nagle przypomniał sobie o istnieniu córki.  Na dodatek Lena jest zmuszona do zmiany pracy, ma problemy wychowawcze z córką i wplątuje się w gorący romans z szefem.
Jak zareaguje Basia na pojawienie się ojca?
Czy Lenie uda się opanować sytuację? 
Czy Lena wybaczy Borysowi to jak ją skrzywdził i da jemu drugą szansę?
Przekonajcie się sami. 

"Twój uśmiech" to historia o silnej kobiecie,  która pokonuje trudy samotnego macierzyństwa. Polubiłam tę bohaterkę od pierwszego wejrzenia i bardzo przeżywałam to , co ją spotkało. Podobało mi się to,  że nie poddała się i starała się poradzić sobie z problemami.  Na szczęście mała u swojego boku wiele życzliwych osób,  na które mogła liczyć. To ważne,  by w swoim życiu mieć przyjaciół. 
Autorka wymyśliła intrygującą i wciągającą fabułę.  Nie mogłam oderwać się od tej książki.  Spodobał mi się styl autorki i teraz wiem, że muszę nadrobić zaległości. 
Autorka porusza trudne tematy,  które są z życia wzięte i pokazuje, że w życiu nic nie jest na stałe,  ale mimo wszystko trzeba wybaczyć i zebrać siły, aby zawalczyć o swoje szczęście. 
Uwielbiam czytać takie emocjonalne i motywujące książki,  a ta historia daje nadzieję na lepsze jutro. 
Przy tej książce wzruszyłam się i spędziłam z nią przyjemnie czas. 
Rewelacja!
Polecam z całego serca!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA oraz autorce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...