Brunetka Books Recenzuje

sobota, 18 listopada 2023

"Cole West" Anna Wolf

Autorka: Anna Wolf 

Tytuł: Cole West 

Cykl: Niepokonani #2

Wydawnictwo: MUZA SA  / Rozdział Miłość 

Kategoria: Romans  mafijny 

Premiera: 8.11.2023 

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Dobry wieczór!

Książek Anna Wolf - strona autorska  nigdy za dużo 😉
Za każdym razem dostaję niesamowitą historię,  która zapewnia mi niezapomniane chwile.
Pierwszy tom bardzo mi się podobał więc z niecierpliwością czekałam na drugi tom. Jestem w pełni usatysfakcjonowana lekturą.

Cole West musi wyjechać z Nowego Jorku,  by uchronić się przed grożącym mu niebezpieczeństwem. Wybiera się do swoich przyjaciół Coriny i Parkera.  W drodze do Newport News pomaga Mishy, która wtargnęła mu przed auto uciekając przed kimś. Okazuje się,  że ich znajomość będzie miała konsekwencje.

Uwielbiam historie spod pióra Anny Wolf.  Fabuła jest bardzo wciągająca.  Wartka akcja, niebezpieczeństwo,  mafijne porachunki,  skomplikowane relacje rodzinne, walka o władzę i pieniądze, intrygi, tajemnice, miłość. Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Śledziłam ich losy z ogromnym zainteresowaniem.  Autorka sprawiła, że czułam iskry pożądania między bohaterami i zapewniła mi emocje, adrenalinę  i napięcie. Świetne dialogi nie pozwoliły mi nudzić się ani przez chwilę.  Wiedziałam, że autorka zaskoczy mnie intrygującą historią.  Dzieje się tutaj, oj dzieje!
Przyjemny styl i świetne pióro autorki nie pozwoliły mi oderwać się od lektury.
To fenomenalna powieść,  którą musicie mieć na swoich półkach w domowej biblioteczce.
Fani mafijnych klimatów oraz romansów będą zachwyceni.
Z przyjemnością sięgnę po kolejne powieści autorki.

Polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA  / Rozdział Miłość za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...