Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 7 listopada 2023

"To jedno zdjęcie" Dorota Milli

Autorka: Dorota Milli

Tytuł: To jedno zdjęcie 

Cykl: Marzenia do spełnienia #3

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 16.08.2023

Ilość stron: 512

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Dorota Milli to autorka,  która dawno temu skradła moje serce. Za każdym razem , kiedy biorę książkę spod jej pióra wiem, że będzie to niesamowita historia. 

"To jedno zdjęcie" to trzeci tom cyklu Marzenia do spełnienia. 
Poznajemy losy Eugenii Lipiec, która marzyła, by zostać modelką.  Kiedy dostaje propozycję wyjazdu do Londynu  i dach nad głową nie waha się ani sekundy. Eugenia spragniona przygód rusza na podbój świata.  Na jej drodze staje stateczny prawnik Tom, przystojny brat Florki. 

Jeśli jesteście ciekawi jak potoczą się losy Eugenii, czy zrobi karierę w świecie modelingu, sięgnijcie po tę książkę. 

Uwielbiam czytać literaturę obyczajową,  a gdy jeszcze znajdę w niej wątek romantyczny to już całkiem jestem zadowolona. 
Autorka ma lekkie pióro i przyjemny styl.  Autorka pokazuje nam kulisy pracy w modelingu i z czym ona wiąże się.  Polubiłam główną bohaterkę i z ogromną ciekawością śledziłam jej perypetie.  Przewracałam kartkę za kartką,  by dowiedzieć się,  czy podda się i porzuci marzenia. Możemy obserwować momenty, kiedy Eugenia chodzi na castingi i przeżywa rozterki życiowe.  Autorka zabrała nas w podróż po Londynie i można poczuć się, jakby się tam spacerowało. 
To historia,  która pokazuje, że trzeba zaryzykować, podejmować trudne decyzje,  aby spełnić swoje marzenia. 

Jestem zachwycona!

Polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...