Brunetka Books Recenzuje

środa, 1 listopada 2023

"Gwóźdź do trumny" Monika Wawrzyńska

Autorka: Monika Wawrzyńska

Tytuł: Gwóźdź do trumny 

Cykl: trylogia funeralna

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Lekkie

Premiera: 8.03.2023

Ilość stron: 256

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Mam dla Was propozycję literatury funeralnej, czyli idealnej na te listopadowe ponure dni. 

"Gwóźdź do trumny" to historia,  która dostarczyła mi niezłą rozrywkę, rozbawiła i poprawiła mi nastrój. 
Poznałam trzy przyjaciółki, które trzymają się razem i gdy trzeba wspierają się.  Silne kobiety prowadzą swoje działalności,  a ich losy przeplatają się ze sobą.  Zakład pogrzebowy,  kwiaciarnia i firma cateringowa. Zapewniam Was, że dzieje się tutaj dużo. 
Nie będziecie nudzić się ani przez moment. 
Spodobało mi się lekkie i przyjemne pióro autorki.  Fabuła jest dynamiczna i intrygująca.  Bohaterowie są świetnie wykreowani.  Zabawne dialogi nie pozwalają odłożyć tej książki.  Jeśli lubicie czarny humor oraz śmieszne sytuacje to będziecie usatysfakcjonowani tą lekturą i spędzicie z nią przyjemnie czas.  Gwarantuję Wam,  że będziecie dobrze bawić się i uda Wam się zapomnieć o szarej rzeczywistości. 
Fani czarnej komedii i obyczajówek będą zachwyceni.  Na pewno sięgnięcie po drugi tom. 

Polecam z całego serca!


Bardzo dziękuję Wydawnictwu Lekkie za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...