Brunetka Books Recenzuje

sobota, 11 listopada 2023

"Nie przychodź tu" Jeneva Rose

Autorka: Jeneva Rose 

Tytuł: Nie przychodź tu 

Tytuł oryginału: You Shouldn't Have Come Here

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 30.08.2023

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie psychologiczne gierki?
Mam dla Was propozycję książki,  w której razem z bohaterami będziecie musieli rozwiązać zagadki.

Grace Evans ma dość dużego miasta. W ciemno wynajmuje pokój przez aplikację Airbnb na odludnym ranczu. Właścicielem jest przystojny Calvin Wells. Na miejscu okazuje się,  że nie ma tam zasięgu ani internetu. Wkrótce Grace zaczyna odczuwać niepokój, że coś jest nie tak. Na dodatek dowiaduje się,  że zaginęła dziewczyna, a jej auto znaleziono nieopodal rancza. Jednak pomimo tego wszystkiego między Grace, a rancczarem wybucha płomienny romans. Wszystko komplikuje się gdy Grace chce opuścić ranczo. Zaczyna się mroczna gra, której finał może mieć tragiczny koniec.
Czy wakacyjna przygoda zamieni się w koszmarną pułapkę?
Czy Grace grozi niebezpieczeństwo?
Sprawdźcie sami.

Autorka stworzyła rewelacyjny thriller.  Wciągająca fabuła.  Wartka akcja,  niebezpieczeństwo,  duszna atmosfera,  intrygi,  tajemnica z przeszłości,  kłamstwa, mroczny klimat i romans.
Autorka potrafi dozować napięcie  i niepokój, które towarzyszyły mi z każdą przewracaną stroną tej książki.  Autorka dostarczyła mi mnóstwo adrenaliny, emocji i wrażeń. Śledziłam losy bohaterów z zapartym tchem.  Zastanawiałam się jakie tajemnice ukrywają.  Niby już coś podejrzewałam, ale okazało się,  że myliłam się. Autorka to niezła manipulatorka, która wodziła mnie za nos i podsuwała mylne tropy.  Nieoczekiwane zwroty akcji sprawiły,  że byłam w szoku.  Zakończenie powieści usatysfakcjonowało mnie.
Jeśli chcecie przeżyć niezapomnianą przygodę z dreszczykiem to wybierzcie się na ranczo.
Przygotujcie się na prawdziwą jazdę bez trzymanki.
Emocje gwarantowane.
Książkę czyta się szybko i z zaciekawieniem.  Przyznam się,  że nie mogę doczekać się następnej książki spod pióra autorki.
Czytajcie Jenevę Rose ! Polecam ogromnie!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia Mroczna Strona za egzemplarz książki. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...