Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 21 listopada 2023

"Światełko w oknie" Magdalena Kordel

Autorka: Magdalena Kordel

Tytuł: Światełko w oknie 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Znak

Premiera: 8.11.2023 

Ilość stron: 448

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

"Światełko w oknie" to powieść obyczajowa i kolejna świąteczna historia,  która wzruszyła mnie. Poczułam, że zbliżają się święta Bożego Narodzenia i uwierzyłam, że magia świąt istnieje.  Autorka oczarowała mnie swoim magicznym piórem. Moja wyobraźnia pracowała na szerokich obrotach podczas czytania tej książki.  Wyobraziłam sobie ubieranie choinki bożonarodzeniowej,  prezenty,  piernikowe domki i chatki oraz zimowe obrazki. Dosłownie poczułam zapach pierników i grudniowych wypieków. 
Ta historia pokazuje,  że gdy ma się przyjaciół życie jest łatwiejsze. Mamy wtedy z kim dzielić się swoimi troskami i problemami, a razem łatwiej uporać się z nimi.  Autorka udowadnia nam, że czasami trzeba wywrócić życie do góry nogami,  by całkowicie zmienić swoje życie i wyjść z marazmu. 
Poznajemy Kornelię, która straciła męża w wypadku samochodowym. Od tej pory żyje z duchem męża zapominając o tym, że potrzebują jej córki. Najstarsza z nich Basia musi zająć się domem i siostrzyczkami. 
Kolejną bohaterką jest Klementyna,  która prowadzi cukiernię w Miasteczku,  ale opuściła  ją piernikowa magia. Martwi się, że rozczaruje wszystkich, którzy bez jej wypieków nie wyobrażają sobie Bożego Narodzenia. 
Okazuje się jednak, że ich przyjaciółki Imka i Miłka zrobią wszystko, by tegoroczna Gwiazdka nie okazała się katastrofą. Kobiety uknuły niecny plan.
Klementyna wyciąga pomocną dłoń do nieznajomej Kornelii i jej córek. Daje jej szansę na nowy początek.  W Miasteczku Kornelia i jej córki powoli odzyskują nadzieję i wiarę. Wdowa przekonuje się,  że nie jest sama, może liczyć na innych, a w życiu najważniejsza jest miłość. Powoli małym krokiem odzyskuje radość i nadzieję. 

Jesteście ciekawi jak zakończy się ta historia?

Sięgnijcie po książkę to dowiecie się. 

Przekonacie się,  że los jest przewrotny. Jednak wszystko ma swój czas i dla każdego zaświeci światełko. 

Jeśli lubicie piękne i wzruszające historie rozgrywające się podczas świąt Bożego Narodzenia,  chcecie doznać emocji i poczuć magię świąt to będzie idealna lektura dla Was. 

Jestem zachwycona na maksa!

Gorąco polecam!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu Znak za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...