Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 5 listopada 2023

"Miłość pod skrzydłami anioła" Dorota MILLI

Autorka: Dorota Milli 

Tytuł: Miłość pod skrzydłami anioła 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 11.10.2023 

Ilość stron: 416

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

"Miłość pod skrzydłami anioła" to moje trzecie spotkanie z rodziną Orłowskich. 
Autorka ponownie zabrała mnie w podróż do klimatycznego Gdańska w zimowej scenerii.  Uwielbiam czas przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia,  jarmarki bożonarodzeniowe oraz magię świąt. Autorka sprawiła,  że to wszystko poczułam,  bo moja wyobraźnia pracowała na wielkich obrotach podczas czytania. Rodzina Orłowskich dostarczyła mi mnóstwo wrażeń i emocji.  Albert, ojciec czterech córek ponownie knuje spisek, by wydać za mąż kolejną córkę. Obmyśla nowy plan. Siostry bawią się w andrzejki i organizują wróżby,  by dowiedzieć się,  czy spotka je miłość. 
Czy plan Alberta wypali i czy siostry Orłowskie trafi strzała Amora?

Uwielbiam książki świąteczne i czekam na ich wydanie cały rok. Zabawne dialogi,  wciągająca fabuła i świetnie wykreowani bohaterowie. 
Jeśli lubicie magię świąt, romantyczne historie miłosne to ta książka musi trafić w Wasze ręce. Autorka przenosi czytelnika do klimatycznego Gdańska,  a my możemy poczuć ciepłą rodzinną atmosferę i magię świąt. 
Wzruszająca i zabawna powieść,  która pokazuje nam, co w życiu jest najważniejsze.  Autorka pięknie pokazuje czytelnikom relacje rodzinne. 
Gwarantowane emocje i uśmiech na twarzy, bo nie zabraknie tutaj zabawnych sytuacji.  Pochłonęłam tę książkę w błyskawicznym tempie.  Czyta się ją z zapartym tchem. 
Lekkie pióro autorki sprawiło, że to spędziłam bardzo przyjemne chwile z książką. 
Idealna lektura,  przy której zrelaksujecie się. 
Zachęcam Was też do zapoznania się z książkami "Miłość w płatkach śniegu" i "Miłość w blasku kominka".

Polecam z całego serca!


Dziękuję bardzo Wydawnictwo FILIA za egzemplarz książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...