Brunetka Books Recenzuje

środa, 1 listopada 2023

"Kopnij w kalendarz" Monika Wawrzyńska

Autorka: Monika Wawrzyńska 

Tytuł: Kopnij w kalendarz 

Cykl: trylogia funeralna,  tom 2

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Lekkie 

Premiera: 26.07.2023 

Ilość stron: 336

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Kopnij w kalendarz" to kontynuacja losów bohaterów książki pt. "Gwóźdź do trumny". Autorka ponownie ujęła mnie swoim poczuciem humoru i zapewniła uśmiech na mojej twarzy.  Niekontrolowane wybuchy śmiechu zagwarantowane.  Zabawna historia,  z którą spędziłam chwile pełne emocji. Autorka porusza temat przemijania i tęsknoty za zmarłą osobą. Udowadnia nam, że ból po stracie osoby bliskiej nie mija, ale po jakimś czasie stanie się mniejszy. Warto zawalczyć o siebie, zmienić coś w swoim życiu i mieć jakiś cel, bo na marzenia nigdy nie jest za późno. Warto korzystać z życia, bo nigdy nie wiadomo,  co będzie jutro. 
Te przyjaciółki to bardzo życiowe kobiety, które polubiłam od pierwszego wrażenia.  Zapewniam Was, że nie będziecie nudzić się i będziecie dobrze z nimi bawić się. 
Uwielbiam takie książki,  które zmuszają do przemyśleń. 
Przeczytałam tę książkę z zapartym tchem,  z przyjemnością i szybko. 
Autorka skradła moje serce swoim lekkim piórem i poczuciem humoru.  Na pewno sięgnę po kolejny tom. 

Rewelacja!

Polecam!


Dziękuję bardzo Wydawnictwo Lekkie za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...