Brunetka Books Recenzuje

sobota, 25 listopada 2023

"Nie zabijaj" Agnieszka Płoszaj

Autorka: Agnieszka Płoszaj 

Tytuł: Nie zabijaj

Kategoria: kryminał 

Wydawnictwo: Znak

Premiera: 11.10.2023 

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Przychodzę do Was z polecajką książki "Nie zabijaj" Agnieszki Płoszaj. Jeśli lubicie czytać kryminały i historie o psychopatach oraz mordercach koniecznie sięgnijcie po tę książkę.  Czeka Was uczta czytelnicza!
Bohaterowie książki Zoja Sterlak i Mariusz Kardas muszą rozwiązać najtrudniejszą sprawę w swojej karierze. Zostaje zamordowany znany influencer, potem telewizyjna wróżbiarka, a następnie modelka.  Wszyscy popełnili grzech,  niewybaczalny błąd. Psychopatyczny morderca wymierza brutalne kary.
Kim jest morderca i dlaczego zabija w imię wiary i sprawiedliwości?
Czy Zoja zdąży powstrzymać mordercę zanim posunie się dalej?

Znakomita fabuła.  Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Do rozwiązania intrygujące śledztwo, a liczba podejrzanych robi się coraz dłuższa.  Okazuje się,  że mamy do czynienia z fanatykami religijnymi. Psychopatyczny morderca wymierza karę za grzechy.  Pragnie zemsty i rozgłosu? Fanatyzm i motyw religijny wbijają czytelnika w fotel.  Śledziłam losy bohaterów i razem z nimi próbowałam rozwikłać zagadkę.  Z każdą przewracaną stroną  układanka śledztwa wskakiwała na swoje miejsce. Zakończenie zaskakuje. 
Autorka trzymała mnie w napięciu do samego końca więc nie było mowy o nudzie. Książka wciągnęła mnie i przeczytałam ją szybko. Lekkie pióro i przyjemny styl autorki sprawił, że spędziłam niesamowity czas z książką.  Chętnie przeczytam inne tytuły spod pióra autorki. 
Idealna lektura dla fanów mocnych wrażeń. 
Jestem zachwycona! Dajcie znać,  czy czytaliście i jakie są Wasze opinie.
Zdecydowanie polecam!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu Znak Crime za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...