Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 18 listopada 2021

"Przez żołądek do..." Nana Bekher

Autorka: Nana Bekher 

Tytuł: Przez żołądek do...

Gatunek: Romans/erotyk

Wydawnictwo: WasPos 

Premiera: 22.11.2021

Ilość stron: 408

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


RECENZJA PATRONACKA PRZEDPREMIEROWA

Ashley Flores jest bardzo zdolną i utalentowaną szefową kuchni.  Wiele osób marzy, aby dla nich pracowała.  Niestety szefowa Ashley zachorowała, a jej syn Milton Neville marzy o tym by pozbyć się Ashley w trybie natychmiastowym. Żrą się ze sobą jak pies z kotem.
Los sprawia, że trafiają razem do Las Vegas na konkurs kulinarny.
Tam coś zaskoczy i zbliżą się do siebie...

Autorka stworzyła kolejną gorącą i namiętną historię.
Uwielbiam tych bohaterów,  a ich potyczki słowne sprawiły,  że wiele razy śmiałam się do łez.  Cały czas śledziłam losy tej dwójki,  bo byłam ciekawa czy będą razem. 
Znajdzie się też osoba, która będzie mącić w życiu  tych bohaterów. 
Autorka za każdym razem zaskakuje mnie swoimi pomysłami i nowymi historiami.
Jestem zachwycona tą powieścią. Zapewniam Was, że  jest bardzo wciągająca i tak pikantna, że na samą myśl o niej robi się gorąco.  Będziecie mieć wypieki na twarzy.
Gratuluję autorce tak rewelacyjnej i wyśmienitej książki.
Uwielbiam twórczość Nany Bekher i nigdy nie ominę półki z jej powieściami. 
Gwarantuję Wam, że będziecie oczarowani powieściami tej autorki.
Na koniec dodam, że jestem zachwycona tą piękną okładką.
Polecam gorąco!

Dziękuję autorce i Wydawnictwu WasPos za książki,  zaufanie i współpracę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...