Brunetka Books Recenzuje

sobota, 20 listopada 2021

"Zasypani zakochani" Agnieszka Lingas-Łoniewska

Autorka: Agnieszka Lingas-Łoniewska

Tytuł: Zasypani zakochani 

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Słowne

Premiera: 13.10.2021

Ilość stron: 256

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Anastazja Klops po rzuceniu pracy w policji wyjeżdża na odludzie do swojej babci. Tam musi zająć się pensjonatem babci, która wdała się w romans i zostawiła wszystko na głowie niezdarnej wnuczki.
Hubert Zapałka to wymagający, złośliwy i przystojny gbur, który co roku przyjeżdża odpocząć do przytulnego pensjonatu. 
Od samego początku gra na nerwach Anastazji, a jeszcze los sprawia im psikusa.
Śnieżyca odcina pensjonat od świata,  a oni są skazani na siebie.

Wow!!! Genialna i klimatyczna książka,  która wprawiła mnie w nastrój świąteczny. 
Autorka umieściła akcję powieści w uroczym i klimatycznym pensjonacie.
Bawiłam się rewelacyjnie,  bo to historia pełna humoru.
Bardzo dobra komedia romantyczna.  
Jestem pod ogromnym wrażeniem tej historii, którą stworzyła autorka. 
Świetni bohaterowie, którzy swoimi dialogami i zachowaniem rozbawili mnie do łez.
Gwarantuję Wam,  że ta książka sprawi, że uśmiech nie zejdzie z Waszych buzi.
To jak chcecie poczuć magię świąt?
Ja jestem zachwycona i oczarowana tą historią. 
Nie mogłam od niej oderwać się. 
Fenomenalna powieść. 
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Słowne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...