Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 18 listopada 2021

"Jeden krok przed śmiercią" Mary Burton

Autorka: Mary Burton 

Tytuł: Jeden krok przed śmiercią 

Tytuł oryginału: Hide and Seek

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: MUZA S.A .

Premiera: 27.10.2021

Ilość stron: 416

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Agentka FBI Macy Crow niedawno z cudem uszła z życiem. Po długiej przerwie wróciła do pracy.  Teraz stara się o posadę w elitarnym zespole profilerów. Szef daje jej próbne zadanie. Ma zająć się śledztwem zaginionej piętnaście lat temu uczennicy liceum.
Jako partnera dostaje przydzielonego szeryfa miasteczka Deep Run. Macy Crow i szeryfa Mike'a Navadę łączy skomplikowana relacja, ale szybko i profesjonalnie podchodzą do śledztwa. 
Zaczynają wyścig z czasem,  bo morderca znów wyrusza na polowanie.


"Jeden krok przed śmiercią" to świetny thriller.  Dostałam w nim wszystko czego oczekiwałam. Autorka napisała powieść dopracowaną w każdym detale. 
Bardzo wciągnęła mnie ta historia o stalkerze, który gwałcił, a potem je mordował. 
Autorka genialnie trzyma czytelnika w napięciu podczas prowadzonego śledztwa. Czułam się jakbym brała udział w dochodzeniu.
Podobało mi się też to, że mogłam dowiedzieć się jak pracują profilerzy grzebiąc w psychice seryjnego mordercy. 
Nie będziecie nudzić się. 
Powieść zapewniła mi wiele emocji.  Książka jest tak intrygująca, że przeczytałam ją w błyskawicznym tempie.  Nie mogłam od niej oderwać się do samego końca. 
Jestem pod ogromnym wrażeniem stylu pisarki i zdecydowanie sięgnę po inne książki tej autorki. 
Jeśli lubicie czytać książki o mordercach  to ten thriller zapewni Wam mnóstwo wrażeń i mrocznego klimatu.
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu MUZA SA,  MUZA BLACK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...