Brunetka Books Recenzuje

sobota, 20 listopada 2021

"Speedlove" Julita Dziekańska

Autorka: Julita Dziekańska

Tytuł: Speedlove

Gatunek: Romans

Wydawnictwo: Szósty Zmysł 

Premiera: 27.10.2021

Ilość stron: 386

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Alexandra Ferenc idzie w ślady swojego ojca mistrza wyścigów samochodowych i rozpoczyna karierę w wyścigach MOTO GP.
Wraca do rodzinnych Włoch i niespodziewanie spotyka przyjaciela z dawnych lat. Poznaje też przystojnego i aroganckiego mistrza świata Lukasa Perèza, który skrywa pełno tajemnic.
Czy dziewczyna odnajdzie się męskim świecie rywalizacji, adrenaliny i testosteronu?
Czy dokona dobrych wyborów?
Czy emocje wezmą górę nad rozsądkiem?

To moje pierwsze spotkanie z tą autorką. 
Spodobał mi się jej styl pisania.
 Od samego początku zaciekawił mnie opis tego romansu. 
Widać, że autorka włożyła dużo serca w napisanie tej powieści.  Zna się na rzeczy i dobrze przygotowała się. 
"Speedlove" to ciekawa historia o wyścigach motocyklowych,  gdzie razem z bohaterami powieści mogłam przenieść się na tor wyścigowy i poczytać o ich wyczynach. 
Ta historia zapewniła mi multum emocji i adrenaliny. Nie zawiodłam się.  Jedyne do czego mogę przyczepić się to szkoda, że nie było czuć chemii ani pożądania między bohaterami.  To tylko moje odczucie i wrażenie,  bo może taki był zamiar autorki. 
Fajny zarys fabuły,  gdzie mamy dwóch mężczyzn i jedną kobietę. Jesteście ciekawi, którego  z nich wybierze Alexandra?
Ja na pewno sięgnę po inne książki autorki.  Jestem bardzo ciekawa następnych  książek.
Z tą spędziłam miły czas.
Polecam!
Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Szósty Zmysł 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...