Brunetka Books Recenzuje

sobota, 20 listopada 2021

"Nie ten mąż" Kathryn Croft

Autorka: Kathryn Croft

Tytuł: Nie ten mąż 

Tytuł oryginału: The Other Husband

Gatunek: thriller psychologiczny

Wydawnictwo: Słowne

Premiera: 27.10.2021

Ilość stron: 416

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Znacie twórczość Kathryn Croft?
Ja tak i to jest kolejna powieść tej autorki, która wciągnęła mnie na maksa.
Abby i Rob to młode małżeństwo.  Niedawno przeprowadzili się do Londynu. Na zajęciach pilates Abby poznaje Siennę i wkrótce zostają przyjaciółkami. 
Ich mężowie też polubili się. 
Podczas wspólnego  wieczoru Sienna wpada na pomysł , by zamieniły się mężami na jedną noc. Czarujący Greg spędzi noc u Abby, a Rob zostanie u Sienny. Mężczyźni mają spać w pokojach gościnnych,  bo nie ma mowy o zdradach.
Plan Sienny dochodzi do skutku, bo alkohol zrobił swoje tej nocy.
Skutki tej nocy są fatalne w skutkach. Mężczyźni osuwają się od swoich żon, ale prawdziwe problemy zaczynają się, gdy Sienna informuje Abby i Roba, że Greg zniknął.
Co się stało? Czyżby przygniótł go ciężar tajemnicy?
Sienna robi wszystko,  by dowiedzieć się co zaszło między Abby a jej mężem.
Czy przyjaźń kobiet przetrwa?

"Nie ten mąż " to historia o zamianie mężów,  a z tego wynikną same kłopoty i problemy.
Wciągnęła mnie ta książka. 
Kłamstwa,  intrygi sprawiły, że czytałam tę powieść z wielką ciekawością.  Autorka zapewniła mi prawdziwy rollercoaster emocjonalny.
Całą powieść zastanawiałam się,  o co chodzi? Kto kłamie? Kto zaplanował tę intrygę? 
Podczas czytania nie można nikomu ufać.
Zakończenie książki zaskoczyło mnie i pokazało, że pozory mylą. 
Świetny thriller,  który trzyma w napięciu do samego końca. 
Będę z niecierpliwością wyczekiwała na kolejne powieści tej autorki.
Warto przeczytać.
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Słowne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...