Brunetka Books Recenzuje

środa, 10 listopada 2021

"Nie zadzieraj z nim" K.Bromberg

Autorka: K.Bromberg

Tytuł: Nie zadzieraj z nim 

Seria: Bezwzględna gra #1

Gatunek: Romans/erotyk 

Wydawnictwo: EditioRed 

Premiera: 3.08.2021

Ilość stron: 408

Oprawa: miękka 


Los rodzinnej firmy zależy od Dekker Kincade. Dziewczyna musi zebrać się w sobie, schować dumę do kieszeni, zapomnieć o zranionym sercu i zrobić wszystko, by najpopularniejsza gwiazda hokeja podpisała z nią kontrakt. Niestety kontrakt wszystkiego nie załatwi. Hunter Maddox ma jakiś problem. Dekker zamierza dowiedzieć się o co chodzi. 
Kiedyś łączył ich namiętny seks, ale się rozstali. Dekker pozostało złamane serce, a teraz jako profesjonalna agentka nie romansuje z klientami. 

To moje pierwsze spotkanie z autorką, ale zaliczam je do bardzo udanego.
Historia tak ciekawa, że wciągnęła mnie na maksa. Nie mogłam odłożyć jej na półkę. 
Piękna historia o miłości,  która potrzebowała czasu, by dojrzeć.
Polubiłam głównych bohaterów,  a ich dialogi i rozmowy wiele razy mnie rozśmieszyły i wzruszyły.
Te pożądanie między nimi było czuć i aż robiło się gorąco. 
Szkoda mi było Huntera, bo to co przeżywał było ciężkie emocjonalnie. Możecie zobaczyć jak ważne są dobre relacje rodzinne, a co dzieje się,  gdy tego zabraknie.
Prawdziwy rollercoaster emocjonalny,  który wzrusza do łez.
Już nie mogę doczekać się tego, co będzie w kolejnych tomach.
Jeśli lubicie romanse to ten sportowy skradnie Wasze serca.
Czekam na więcej!
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu EditioRed 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...