Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 7 listopada 2021

"Uwikłana" Alicja Sinicka

Autorka: Alicja Sinicka

Tytuł: Uwikłana

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: Kobiece

Premiera: 27.10.2021

Ilość stron: 360

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Zuzanna Wilk to 22-letnia poetka, która pisze wiersze i od pewnego czasu wrzuca je na Instagram.
Dwa lata wcześniej wybrała się ze swoją przybraną siostrą na nielegalną ostro zakrapianą alkoholem dyskotekę w lesie. Zosia zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach,  a Zuza od tego czasu dręczy się tym, bo nie pamięta,  co wtedy wydarzyło się.
Chcąc skupić się na pisaniu nowego tomiku poetyckiego Zuza opuszcza Kołobrzeg i przeprowadza się do domu swojego nowego chłopaka Michała i jego brata oraz ich wspólnej przyjaciółki.
Niestety Zuza nie czuje się dobrze w tym domu, który miał być dla niej azylem. Zuza czuję się okłamywana, osaczona i spięta, co doprowadza ją do obłędu.
Co dzieje się w tym domu na odludziu i w co zostanie uwikłana dziewczyna?

"Uwikłana" to świetny thriller. 
Autorka potrafi budować napięcie i trzyma do samego końca w jednej niewiadomej.
Rewelacyjnie stworzeni bohaterowie powieści, po których nie wiadomo czego można spodziewać się.  Nie wiadomo, kto mówi prawdę i komu można ufać.
Podczas czytania  czułam te wszystkie emocje Zuzy, która popadała w coraz większą paranoję i obłęd.
Jest to niesamowite, bo czułam się jakbym wraz z bohaterką chodziła po tym domu na odludziu.
Intryga jaką stworzyła autorka jest bardzo przerażająca i szokująca. Ja do samego końca nie rozgryzłam tej intrygi, w której  brali udział bohaterowie tej powieści.  
Nie mogłam odłożyć tej książki dopóki nie dowiedziałam się,  o co chodzi w tej historii.
Genialny thriller z tak mrocznym klimatem, że aż ciarki przechodzą przez ciało.
Jestem zachwycona tą historią.
Uwielbiam tą autorkę za to, że za każdym razem,  gdy zaczynam czytać jej nową książkę potrafi mnie totalnie zaskoczyć.
Gratuluję autorce kolejnej fenomenalnej książki. 
Czekam na więcej!
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...