Brunetka Books Recenzuje

sobota, 6 listopada 2021

"Teija Czarna róża" Alexandra Claire

Autorka: Alexandra Claire

Tytuł: Teija Czarna róża 

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: WasPos 

Premiera: 27.10.2021

Ilość stron: 354

Oprawa: miękka 


Główną  bohaterką powieści jest May Shannon, która przeprowadza się z bratem do nowego miasta. Postanawia uciec od przeszłości i rozpocząć nowy rozdział.
Gdy odetchnęła z ulgą i odzyskała spokój na jej drodze stanął Jase Calloway.
May była świadkiem wypadku samochodowego i uratowała Jasego.
Właśnie w tym momencie jej spokój zostaje zakłócony. Na jej drodze stanie ktoś, kto będzie próbował zniszczyć wszystko, co budowała przez ostatnie miesiące.  
Czy May grozi niebezpieczeństwo?

Historia o tajemnicach i kłamstwach,  które powodują, że życie May zmienia się w piekło. 
To bardzo intrygująca książka.  Autorka zaskoczyła mnie pozytywnie. Myślałam,  że to będzie romans, a okazało się,  że jest to także thriller. 
Tej powieści nie można odłożyć ani na moment. Wciąga od pierwszej strony i trzyma w napięciu do samego końca. 
Autorka genialnie buduje napięcie. 
Powieść pełna tajemnic,  namiętności,  niebezpieczeństwa i mroku.
Jestem zachwycona tą książką. Podczas czytania miałam ciarki na skórze. 
Dostałam wiele emocji. 
Zakończenie sprawiło,  że byłam w szoku.
Liczę na kontynuację tej historii.
Rewelacja!
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu WasPos 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...