Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 14 listopada 2021

"Pisane z żalem" Aly Martinez

Autorka: Aly Martinez

Tytuł: Pisane z żalem

Tytuł oryginału: Written with Regret

Gatunek: Literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Papierówka

Premiera: 20.10.2021

Ilość stron: 288

Oprawa: miękka 


Historia opowiada o Hadley i Cavenie.
On uratował ją, gdy ona miała osiem lat. Po kilku latach spotykają się ponownie. Hadley zachodzi w ciążę i podrzuca niemowlę Cavenowi.
Po kilku latach Hadley wraca i chce odzyskać, to co straciła.
Caven, który  ułożył sobie życie  i odnalazł się w nowej  sytuacji,  nie wyobraża sobie życia bez córeczki. 

Spodobała mi się ta powieść od pierwszej strony.
Z ogromną ciekawością czytałam historię o ojcu, który z mężczyzny prowadzącego imprezowy styl życia przemienił się w troskliwego i odpowiedzialnego ojca. 
Jestem pełna podziwu dla niego za to jak zachował się w tej sytuacji.
Kim jest matka dziewczynki i dlaczego zostawiła maleńką córeczkę pod drzwiami Cavena?
O tym dowiecie się czytając tę książkę. 
Czeka Was prawdziwy rollercoaster emocjonalny. 
Mnie ta książka poruszyła i skradła moje serce swoją treścią.
Długo nie zapomnę tej książki, która zmusza do refleksji i pokazuje, że można przebaczyć. 
Zakończenie powieści wbiło mnie w fotel i z niecierpliwością będę czekała na kolejny tom,  aby dowiedzieć się jak zakończy się ta historia. 

Dziękuję Wydawnictwu Papierówka   za egzemplarz książki. 

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...