Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 11 listopada 2021

"Mój bodyguard" Sonia Rosa

Autorka: Sonia Rosa

Tytuł: Mój bodyguard 

Gatunek: Erotyk

Wydawnictwo: Filia

Premiera: 20.10.2021

Ilość stron: 336

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


26-letnia Olga, córka jednego z najbogatszych deweloperów w kraju, prowadzi swoją firmę i wkrótce ma wyjść za mąż za prawnika Huberta. 
Jednak nad jej życiem jak z bajki pojawiają się czarne chmury.  Ktoś grozi jej ojcu, a pogróżki dotyczą również jej samej. 
Wtedy jej ojciec zatrudnia profesjonalnego ochroniarza, który ma chronić Olgę.
Seksowny i arogancki Aleks próbuje podporządkować sobie rozpieszczoną i upartą dziewczynę.
Czy Aleks uratuje Olgę?
Kto zagraża jej życiu?

To moje drugie spotkanie z tą autorką. 
Podobała mi się ta książka,  bo lubię czytać erotyki.
Tutaj autorka zaciekawiła mnie historią młodej rozkapryszonej dziewczyny,  która ma niewyparzony język.  
Akcja książki jest intrygująca,  szybka i chwilami szokująca.
Czekają na Was gorące sceny erotyczne,  które spowodują wypieki na Waszych twarzach.
Ciekawa historia erotyczna z wątkiem kryminalnym.  Nie domyśliłam się,  że taką intrygę wymyślili pewni bohaterowie. Nie napiszę, którzy bo sami dowiecie się w swoim czasie.
Co nie podobało mi się w tej książce?
Nie wiem po co autorka stworzyła wątek lesbijski? Druga sprawa to w tej książce za mało było tego "bodyguarda", a jak już był to nie czułam ani chemii ani pożądania między Olgą a nim. 
Przeczytajcie sami aby ocenić.
Ja ze swojej strony polecam Wam ten erotyk. Spełni Wasze oczekiwania i rozpali zmysły.
Ja sięgnę po inne książki tej autorki,  bo jestem bardzo ciekawa innych historii jakie stworzyła.
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...