Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 23 czerwca 2022

"Gra pozorów" Charlotte Mills

Autorka: Charlotte Mills

Tytuł: Gra pozorów 

Gatunek: Romans mafijny

Wydawnictwo: Dlaczemu

Premiera: 26.01.2022

Ilość stron: 287
Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lorenzo Moretti to syn bossa włoskiej mafii, który w przyszłości ma zastąpić swojego ojca. Lorenzo musi też rozwiązać zagadkę nasilających się ataków na głowę rodziny.
Wszystko zmienia się,  gdy na jego drodze staje piękna i pyskata blondynka. 
Kim jest dziewczyna?
Czy Lorenzo zapanuje nad pożądaniem,  które czuje w obecności blondynki?
Czy jednak zaprzepaści swoje szanse na zostanie Donem?
Przekonacie się sami czytając tę książkę. 
Autorka wymyśliła ciekawą fabułę i chociaż jest to kolejny romans mafijny muszę przyznać, że bardzo przypadł mi do gustu. 
Autorka stworzyła powieść pełną mroku, brutalności i namiętności  czyli znalazłam tutaj wszystko czego oczekuję od tego gatunku. Jak ja uwielbiam takich bohaterów.  On groźny mafioso, a ona zadziorna i pyskata.  Dostałam też mnóstwo emocji i wrażeń.  Nie nudziłam się  ani przez chwilę. Cały czas coś działo się. Z wielkim zainteresowaniem śledziłam losy bohaterów,  aby dowiedzieć się,  co jeszcze wydarzy się i kto poluje na rodzinę Morettich. Autorka sprawiła,  że przewracałam kartkę za kartką. Lubię,  gdy autorzy trzymają mnie w niepewności i tworzą historię pełną napięcia. Tutaj autorka zapewniła mi to wszystko. 
Spodobało mi się to jak autorka pokazała relację rodzinne Morettich i już nie  mogę doczekać się drugiego tomu, aby poznać dalsze losy tej rodziny.
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję autorce Charlotte Mills oraz Wydawnictwu Dlaczemu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...