Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 12 czerwca 2022

"KRÓL ŚRÓDMIEŚCIA" Katarzyna Garczyk

Autorka: Katarzyna Garczyk 

Tytuł: Król Śródmieścia

Seria: Warszawski mrok #1

Gatunek: Romans mafijne

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 1.06.2022

Ilość stron: 248

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Na początku chcę podziękować autorce Katarzynie Garczyk 
oraz Wydawnictwu NieZwykłe za to, że mogłam objąć patronatem medialnym tę cudowną książkę ❤️

O czym jest ta książka?

19-letnia Melania Skiernawska kolejny raz musi pomóc swojemu bratu, który znowu władował się w kłopoty. Brat Melanii zadłużył się u szefa największego gangu narkotykowego w Śródmieściu. Dziewczyna, by go ratować bierze sprawy w swoje ręce i z pomocą przyjaciela dostaje się do klubu nocnego.
Costura zgadza się na przedłużenie terminu spłaty, ale na swoich warunkach. Od tej pory życie Melanii zamienia się w koszmar, bo Costura ma swoje plany. 

"KRÓL ŚRÓDMIEŚCIA" to pierwszy tom serii WARSZAWSKI MROK. 
To moje pierwsze spotkanie z tą autorką, ale już wiem, że nie ostatnie.
Znakomita i wciągająca fabuła. Autorka stworzyła historię, która oczarowała mnie już od pierwszej strony. Autorka potrafi budować napięcie i trzymać w niepewności. 
Autorka ma fajny styl I potrafiła stworzyć świat mafii.
Tą historia zaintrygowała mnie bardzo i zakończenie zachęca do tego,  by czekać na kolejny tom.
Książka przypadła mi do gustu i przeczytałam ją szybko. 
Jeśli szukacie historii pełnej zwrotów akcji, niebezpieczeństwa, kłamstw,  tajemnic, przemocy i namiętności to przeczytajcie tę książkę.  To zdecydowanie świeży powiew i coś nowego na rynku  wydawniczym. 
Nie będziecie nudzić się. 
Ja nie mogę doczekać się następnego tomu.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...