Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 30 czerwca 2022

"Zabójca znika w mroku" Piotr Krynicki

Autor: Piotr Krynicki

Tytuł: Zabójca znika w mroku 

Gatunek: kryminał/sensacja/thriller 

Wydawnictwo: Novae Res 

Premiera: 24.05.2022

Ilość stron: 390

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Wzorowy urzędnik Jan Libertowski prowadzi nudne i monotonne życie, ma problemy z relacjami z innymi ludźmi.  Mężczyzna wychowywał się w przemocowej rodzinie i po cichu realizuje swój tajemniczy plan. Tymczasem po Warszawie grasuje seryjny morderca, który jako swój podpis zostawia pistolet na miejscu każdego zabójstwa. Jak okazuje jest to broń skradziona z policyjnego magazynu. 
Media opisują kolejne zabójstwa,  a morderca pozostaje nieuchwytny.
Komisarz Sara Heinz i jej ekipa tworzą portret psychologiczny seryjnego mordercy. Podejrzewają, że jest to osoba skrzywdzona w dzieciństwie. 
Morderca wymierza sprawiedliwość mordując ludzi, którzy wyrządzili krzywdy swoim najbliżyszym. 
Jak daleko posunie się, by ukarać tych, którzy od lat pozostają bezkarni?
Kto okaże się mordercą? 
Przekonajcie się sami. 

Wow! To jest właśnie książka,  na którą czekałam.  Jestem pod ogromnym wrażeniem historii stworzonej przez autora. Już sam opis wydawcy zachęca do przeczytania tej książki. Genialna i wciągająca fabuła.  Ciekawie skonstruowani bohaterowie. Nie mogłam oderwać się od tej książki ani przez chwilę.  Autor potrafi trzymać czytelnika w napięciu do samego końca. Nie wiadomo, co jeszcze wydarzy się na następnych stronach powieści i co zrobi morderca, by ukarać swoje "ofiary". 
Autor zwraca uwagę na przemoc domową i jakie mogą być tego konsekwencje. 
Książka zapewniła mi mnóstwo emocji i wrażeń. 
Ja już dawno nie czytałam tak dobrego debiutu z tego gatunku. Bawiłam się niesamowicie rozwiązując zagadkę i śledząc poczynania mordercy. 
Nie będziecie nudzić się ani przez chwilę. 
Książka idealna dla fanów serialu "Dexter".
Rewelacyjna historia,  którą warto przeczytać. 
Na takie książki warto wydać pieniądze. 
Jestem w pełni usatysfakcjonowana lekturą. 
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Novae Res 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...