Brunetka Books Recenzuje

sobota, 4 czerwca 2022

"Jesteś moja" Inga Juszczak

Autorka: Iga Juszczak

Tytuł: Jesteś moja 

Gatunek: Romans

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 4.05.2022

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Aurora Wilson od szkoły średniej jest w związku z Conorem, któremu nikt nie śmiał postawić się.
Po kilku latach ich związek przechodzi poważny kryzys. Aurora chce zawalczyć o swój związek  pomimo tego,  że Conor zdradził ją. Jednak po kolejnej kłótni zdenerwowana Aurora wychodzi z domu. Gdy chce wrócić do domu nie może uruchomić auta. Wtedy z pomocą przychodzi nieznajomy mężczyzna. 
Od tego dnia tajemniczy nieznajomy zaczyna coraz częściej pojawiać się w miejscach, w których przebywa Aurora. Na dodatek Jason zaczyna pojawiać się z jej najlepszą przyjaciółką, ale bezczelnie podrywa Aurorę. Ona walczy z rodzącym się uczuciem do niego. Dziewczyna nie wie, że żadne z ich spotkań nie jest przypadkowe. Jason ma wobec niej plan i nie cofnie się przed niczym, by osiągnąć swój cel.
Kim jest tajemniczy Jason?
Czego chce od Aurory?
Czy grozi jej niebezpieczeństwo?

Przeczytajcie to przekonacie się. 

Uwielbiam takie mroczne i pokręcone historie.
Autorka totalnie zaskoczyła mnie tą książką,  bo niby jest to romans a ką czułam się jakbym czytała thriller psychologiczny. Pełno tutaj niewiadomych oraz tajemnic z przeszłości. Motyw zemsty spowodował, że nie mogłam oderwać się od tej książki ani przez chwilę. Autorka potrafi manipulować czytelnikiem, budować napięcie i trzymać czytelnika w niepewności do samego końca. 
Świetnie wykreowani bohaterowie. 
Jeśli macie ochotę na nieprzewidywalną historię to ta nie rozczaruje Was. Nie będziecie nudzić się.  Autorka zapewniła mi prawdziwy rollercoaster emocjonalny. 
Jestem zachwycona tą historią i czekam na następne książki autorki.
Czeka Was niezapomniana przygoda.
Rewelacja!
Polecam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...