Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 9 czerwca 2022

"PAN NIEIDEALNY" S.E. Karczewska

Autorka: S.E. Karczewska

Tytuł: PAN NIEIDEALNY 

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: WaSpos

Premiera: 22.04.2022

Ilość stron: 334

Oprawa: miękka 



Molly Morgan ma przystojnego męża,  wspaniały dom oraz świetną pracę.  Ich małżeństwo wydaje się szczęśliwe i idealne. Pewnego dnia do pustego mieszkania naprzeciwko wprowadza się młoda lokatorka Brittany. Poukładane życie Molly rozpada się jak domek z kart. Długo wyczekiwana rocznicy ślubu staje się dla Molly koszmarem. Jej idealny mąż zdradza ją z Brittany. Na dodatek Molly zostaje porwana przez pomyłkę i zakochuje się w jednym z porywaczy. 
Czy Molly wybaczy mężowi zdradę?
I dlaczego została porwana?

Tego dowiecie się,  gdy przeczytacie tę książkę. 
Znakomicie wymyślona fabuła. Świetnie wykreowani bohaterowie. 
"Pan nieidealny" to historia o Molly, która wiodła szczęśliwe życie u boku przystojnego i idealnego męża. Niestety okazuje się,  że jej mąż nie jest taki idealny. Gdy obok nich zamieszkuje młoda sąsiadka on daje się skusić.  Zdradza swoją żonę,  która kocha go nad życie i dla niego zrobiłaby wszystko.
Podczas czytania tej książki doświadczyłam różnych emocji.  Miałam ochotę rozszarpać męża Molly i nie tylko jego. Nienawidzę mężczyzn, którzy zdradzają swoje partnerki. Także wiele razy buzowało się we mnie. Podniosło mi się ciśnienie. 
Moim zdaniem nie potrzebny był tutaj wątek porwania, a Molly po takich przeżyciach za szybko zakochała się w innym. Nie chce mi się wierzyć w to, że kobieta zdradzona tak szybko wchodzi w inną relację. 
Książkę przeczytałam szybko i fabuła wciągnęła mnie.  Nie będziecie nudzić się i doświadczycie mnóstwo emocji. 
To historia, która mogłaby przydarzyć się każdej kobiecie. Zdecydowanie zmusza do refleksji. 
Polecam!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu WaSpos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...