Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 20 czerwca 2022

"Shade" Amelia Sowińska

Autorka: Amelia Sowińska

Tytuł: Shade

Seria: Bloody Blades MC #1

Gatunek: Romans 

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 25.05.2022

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Główna bohaterka 23-letnia Sonia Lebowski przez zaciągnięte długi przez matkę i zaginięcie siostry musiała zrezygnować z wymarzonych studiów  i zostać w rodzinnym Savannah. Znalazła pracę w miejscowej księgarni,  aby pomóc matce spłacać długi i w każdej wolnej chwili próbuje odnaleźć siostrę,  która zaginęła bez śladu. 
Jej przyjaciółka Amy wprowadza ją do niebezpiecznego świata motocyklistów.  Okazuje się,  że jeden z nich o o imieniu Shade już od dawna ma na oku Sonię i dużo o niej wie.
Co ukrywa Shade i czego chce od Sonii?
Czy dziewczyna odnajdzie siostrę?

Muszę przyznać,  że w końcu trafiłam na dobrą historię z motocyklistami.
Jestem pod wrażeniem historii, którą wymyśliła autorka.  Bardzo intrygująca fabuła z ciekawymi bohaterami. Świetny romans z wątkiem kryminalnym. Podczas czytania czułam się jakbym brała udział w śledztwie.  Autorka trzymała mnie w napięciu i niepewności podsycając niepokój.  Nieoczekiwane zwroty akcji, intrygi, manipulacje, namiętność. No to jest to co uwielbiam w książkach.  Nie ma mowy o nudzie. 
Jeśli lubicie książki z wątkiem kryminalnym i rozwiązywać absorbujące zagadki to sięgnijcie po tę książkę.  Nie rozczaruje Was ani przez chwilę. Podobało mi się też, że autorka stworzyła w tej historii relację hate-love między bohaterami. 
Tą książka to prawdziwy rollercoaster emocjonalny.  Będzie też gorąco,  bo autorka stworzyła też namiętne sceny erotyczne.
Zakończenie historii zaskoczyło mnie i zupełnie tego nie spodziewałam się.  Idealna intryga z tajemnicami,  zagadkami, która dostarczy Wam moc wrażeń i emocji. 
Autorka ma fajny styl i nie mogłam odłożyć tej książki.  Z przyjemnością przeczytam kolejny tom,  którego nie mogę doczekać się.  Jestem bardzo ciekawa czym jeszcze zaskoczy mnie autorka w drugim tomie.
Podobała mi się ta książka i na pewno przeczytam inne książki tej autorki. 
Polecam!

Dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe za współpracę. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...