Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 23 czerwca 2022

"Impreza sąsiedzka" S.E.Lynes

Autorka: S.E. Lynes

Tytuł: Impreza sąsiedzka 

Tytuł oryginału: The Housewarming

Gatunek: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Filia

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 1.06.2022

Ilość stron: 432

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Wystarczyło zaledwie pięć minut,  by życie Avy zamieniło się w koszmar. Ava zostawiła swoją dwuletnią córeczkę zapiętą w wózku i poszła na moment na piętro. Kiedy wróciła na dół okazało się, że Abi nie ma, a drzwi są otarte. Zrozpaczona matka rozpoczyna przeszukiwać dom i okolice. 
Rok później,  gdy dostają zaproszenie na przyjęcie od  sąsiadów Lovegoodów, Ava nie chce tam iść.  Nie może znieść widoku miejsca, w którym zniknęła Abi i nie chce spędzać czasu z ludźmi,  którzy nie podzielają hej żalu.  Jej mąż Matt namawia ją by tam poszli. Aa dowiaduje się czegoś nowego o dniu, w którym zaginęła Abi. Okazuje się,  że Ava nie zna wszystkich szczegółów feralnego dnia. 
Czy Ava dowie się,  co stało się z jej córeczką?
Przeczytajcie to dowiecie się. 
"Impreza sąsiedzka" to genialny thriller, a ja uwielbiam czytać takie historie. 
Tą powieść jest o tragedii rodzinnej, bólu, nadziei, tajemnicach, sekretach, obłudzie i fałszu.
Autorka wymyśliła rewelacyjną fabułę i skonstruowała takich bohaterów,  którzy podnoszą ciśnienie czytelnikowi. Autorka poza przerażający temat. Impreza sąsiedzka,  podczas której zaginęło dziecko i to wszystko przez nieuwagę dorosłych.  Autorka potrafi trzymać czytelnika w napięciu i niepewności do samego końca.  Podczas czytania cały czas zastanawiałam się,  co stało się z dziewczynką. Z wielkim zainteresowaniem śledziłam losy bohaterów i poszukiwania dziecka. Na dodatek autorka to niezła manipulantka, bo ciągle podsuwała mylne tropy. Emocje gwarantowane. Ja przeżywałam to wszystko ogromnie. To jest nie do wyobrażenia jak musi czuć się matka w takiej sytuacji. 
Jeśli jesteście ciekawi jak radziła sobie z tym Ava koniecznie przeczytajcie. 
Nie będziecie żałować ani minuty z tą książką.
Ja wchłonęłam błyskawicznie tę książkę i nie mogłam od niej oderwać się ani na chwilę. Gwarantuję,  że jeśli macie bujną wyobraźnię to ta historia rozwali Was emocjonalnie i podskoczy Wam ciśnienie. 
Zakończenie bardzo mnie zaskoczyło i wbiło w fotel.
Rewelacja!
Polecam gorąco!



Dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia,  Filia Mroczna Strona za egzemplarz książki i współpracę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...