Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 9 czerwca 2022

"Paryski apartament" Lucy Foley

Autor: Lucy Foley

Tytuł: Paryski apartament 

Tytuł oryginału: The Paris Apartment

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: Filia

Seria: FILIA Mroczną Strona 

Premiera: 18.05.2022

Ilość stron: 440

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Jess jest zmuszona wyjechać z Anglii i zatrzymać się w mieszkaniu swojego przyrodniego brata, dziennikarza w Paryżu. Ben obiecał, że będzie na nią czekał. Jednak, gdy Jess dociera na miejsce okazuje się,  że ekskluzywny apartament jest pusty, a jej brat Ben zaginął i nie ma z nim żadnego kontaktu. 
Sąsiedzi Bena coś ukrywają, ale nie chcą nic powiedzieć. Jess czuje, że Benowi coś stało się  więc rozpoczyna własne śledztwo,  by dotrzeć do prawdy. 
Jess nie wie komu może zaufać i nie spodziewa się tego co odkryje.

"Paryski apartament" to świetny,  mroczny i trzymający w napięciu thriller. 
Znakomity pomysł na fabułę.  Niesamowite i nieoczekiwane zwroty akcji.  Świetnie skonstruowani  bohaterowie. Do samego końca nie wiadomo komu można zaufać i co jeszcze wydarzy się. 
Autorka stworzyła historię pełną intryg, kłamstw i tajemnic. Jej umiejętność manipulowania czytelnikiem sprawiła,  że od tej książki nie mogłam oderwać się.  Podobało mi się to jak autorka myliła tropy.
Świetnie bawiłam się podczas tej lektury. Próbowałam rozwikłać zagadkę zaginięcia Bena. Czułam się jakbym brała udział w śledztwie. Odkrywanie tajemnic sprawiło mi wielką frajdę.
Jeśli lubicie rozwiązywać zagadki to ta historia Was zaciekawi i dostarczy mnóstwo emocji. 
Książkę przeczytałam szybko i z przyjemnością przeczytam też inne książki tej autorki. 
Warto przeczytać!
Polecam!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia, Filia Mroczna Strona.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...