Brunetka Books Recenzuje

środa, 8 czerwca 2022

"(Nie)pokorna wdowa" Urszula Gajdowska

Autorka: Urszula Gajdowska 

Tytuł: (Nie)pokorna wdowa 

Cykl: W Dolinie Narwi

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Szara Godzina

Premiera: 25.05.2022

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka 


POST PATRONACKI

"(Nie)pokorna wdowa" to kolejny tom cyklu w Dolinie Narwi.
Fabuła książki rozgrywa się na Podlasiu w pierwszej połowie XIX wieku. Mamy tutaj połączenie romansu historycznego z powieścią przygodową oraz kryminałem. 
Rok 1817. Baron Robert Ostrowski dawny uwodziciel  i hulaka oraz wspaniały żołnierz dręczony koszmarami wyrusza do Warszawy, by rozwiązać zagadkę zabójstwa ojca.  W trakcie śledztwa poznaje wdowę Natalię Walewską, skromną i gnębioną przez teściową. 
Robert i Natalia łączą siły, by odkryć tajemnice z przeszłości i rozwiązać zagadkę zabójstwa ojca Roberta. Trop prowadzi ich do rodziny Walewskich...
W co zamieszany był zmarły mąż Natalii Natalii?
Co kombinuje teściowa Natalii?

To była była bardzo dobra książka.  Przeczytałam wszystkie części z tego cyklu i jestem nimi totalnie zachwycona.  Autorka potrafi tak czarować słowem i daje swoim czytelnikom tyle emocji podczas czytania, że  nie ma mowy o tym, by nie pokochać tych książek. 
"(Nie)pokorna wdowa" to mój patronat i nie mogłam oderwać się od tej książki ani przez chwilę.  Gwarantuję Wam,  że nie będziecie nudzić się. 
Wyśmienicie stworzona fabuła książki.  Świetnie wykreowani bohaterowie.  Niesamowita intryga, niebezpieczne i nieoczekiwane zwroty akcji. 
Lekki i przyjemny styl autorki powodują, że książkę wprost pochłania się. Autorka potrafi budować napięcie I trzymać czytelnika w niepewności do samego końca. 
Stałam się wielką fanką tej autorki i dzięki niej pokochałam gatunek literacki taki jak romans historyczny. 
Zapewniam Was, że literatura tej autorki zapewni Wam mnóstwo emocji i zaskakujących akcji.
Polecam z całego serca!

Dziękuję autorce Urszuli Gajdowskiej oraz Wydawnictwu Szara Godzina za współpracę ❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...