Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 13 czerwca 2022

"Zostawcie delfiny w spokoju" Anita Szczecińska

Autorka: Anita Szczecińska 

Tytuł: Zostawcie delfiny w spokoju 

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Novae Res

Premiera: 17.05.2022

Ilość stron: 350

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Zostawcie delfiny w spokoju" to opowieść o Annie, która jako dziecko doznała traumatycznych przeżyć.  Policja zamiotła sprawę pod dywan i śledztwo zostało umorzone.  Mała Anna wróciła z rodzicami do Kanady.  Dorosła Anna postanawia zemścić się na  swoich oprawcach.  Zakłada fundację, której zadaniem jest wytropienie i ukaranie sprawców.  Anna pragnie też dopaść komendanta policji, który olał jej sprawę.
Co odkryje Anna i czy zemści się na swoich oprawcach?

Sprawdźcie sami, a nie pożałujecie.

Jak ja uwielbiam czytać takie debiuty!
To moje pierwsze spotkanie z tą autorką, ale uważam je za bardzo udane.
Książkę przeczytałam szybko  i wciągnęła mnie już od pierwszej strony.  Niesamowita fabuła. Ciekawie wykreowani bohaterowie. Główna bohaterka to silna  kobieta, która jest zdeterminowana, by osiągnąć swój cel.  Z ogromną ciekawością śledziłam działania Anny i kibicowałam jej od samego początku. 
Autorka zapewniła mi mnóstwo emocji i wrażeń.  Uwielbiam rozwiązywać zagadki i tajemnice, a tutaj autorka podsycała mój niepokój i trzymała mnie w napięciu. 
Ta historia pokazuje,  że bez wsparcia rodziny oraz przyjaciół nic nie zrobimy.
Autorka ma fajny styl,  a ten debiut jest bardzo intrygujący więc  czekam na kolejne książki. 
Spędziłam z tą książką ciekawie czas.
Gwarantuję Wam,  że nie będziecie nudzić się. 
Warto przeczytać!
Polecam!

Za współpracę dziękuję  Wydawnictwo Novae Res

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...