Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 3 marca 2022

"Bracia Di Caro 2" Kinga Litkowiec

Autorka: Kinga Litkowiec 

Tytuł: Bracia Di Caro 2

Gatunek: Romans/erotyk

Wydawnictwo: Akurat

Premiera: 9.03.2022

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Kylie Scott zostaje wywieziona na Sycylię, gdzie przygotowuje się do zaaranżowanego ślubu z Cristiano Di Caro. Dziewczyna poznaje rodzinę Di Caro i surowe zasady panujące w tym domu. Kylie nie ma ochoty wiązać się z Cristiano, bo chce być wolna. Na każdym kroku jest pilnowana przez ludzi mafiosa. 
Przyszły mąż okazuje jej serce tylko czy jego intencje są szczere?

Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem tego,  co zafundowała mi autorka. Ten tom jest jeszcze lepszy od pierwszego. 
 Zdecydowanie mocniejszy i bardziej brutalny. Jestem zachwycona! Autorka stworzyła fenomenalny romans mafijny i kolejny raz zapewniła mi wachlarz emocji. Od samego początku czuć adrenalinę i napięcie,  które towarzyszyło mi podczas czytania tej powieści. Znakomita fabuła. Ciekawie wykreowani bohaterowie. Świetna intryga, tajemnice, nieoczekiwane zwroty akcji,  sceny pełne namiętności.  Autorka stworzyła świetne dialogi i zadbała o każdy szczegół. Styl pisaniaautorki bardzo przypadł mi do gustu.  Autorka ma lekkie pióro i jej książki czyta się z wielką przyjemnością. 
Uwielbiam czytać książki mafijne,  a ta zapewniła mi mnóstwo emocji i wrażeń.  Szybsze bicie serca zagwarantowane. Autorka potrafi zaintrygować i zaskoczyć czytelnika. Spędziłam z tą książką bardzo przyjemny i niezapomniany czas. Oba tomy są rewelacyjne pod każdym względem i żałuję,  że to już koniec tej przygody z tymi bohaterami.  Nie mogłam oderwać się od tych książek. 
Dziękuję bardzo autorce i Wydawnictwu MUZA SA za to, że mogłam przeczytać tę serię przedpremierowo i zostać ambasadorką tej fenomenalnej serii.
Dziekuję za egzemplarze książek, współpracę i zaufanie. 
Gorąco polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Do ostatniego słowa" Tamara Ireland Stone

Autorka: Tamara Ireland Stone  Tytuł: Do ostatniego słowa  Tytuł oryginału: Every Last Word Kategoria: Young Adult Wydawnictwo: Prószyński i...