Brunetka Books Recenzuje

piątek, 25 marca 2022

"Odnaleźć siebie" Marta Malinowska

Autorka: Marta Malinowska 

Tytuł: Odnaleźć siebie 

Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo: Novae Res

Premiera: 28.02.2022

Ilość stron: 284

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Zuza po bolesnym rozstaniu z mężem  wraca do rodzinnego Wrocławia. Odnawia kontakt z dawną przyjaciółką i poznaje sympatyczne małżeństwo,  które prowadzi niewielką księgarnię. Gdy w końcu wszystko zaczyna układać się i Zuza znajduje wymarzoną pracę zaczynają dziać się wokół niej dziwne rzeczy. Ktoś ją śledzi, a na dodatek w jej głowie pojawiają się fragmenty tajemniczych wspomnień. 
Czy bliscy Zuzy ukrywają coś przed nią?
Co to wszystko oznacza? 
Kim jest osoba, która śledzi Zuzę?
Jak główna bohaterka odnajdzie się w nowej rzeczywistości,  gdy wszystko okaże się kłamstwem?

"Odnaleźć siebie" to powieść obyczajowa,  która ma wątek psychologiczny,  dramatyczny  i grozy. Idealna książka dla fanów thrillerów. Autorka dostarczyła mi wiele emocji i wrażeń.  Świetna fabuła. Ciekawie wykreowani bohaterowie. Historia trzymająca w napięciu,  pełna tajemnic i sekretów.  Razem z bohaterką powieści poszukiwałam odpowiedzi na dręczące ją pytania.  W tle towarzyszył jej prześladowca, co przyprawiało mnie o ciarki na skórze i szybciej biło mi serce. Podobał mi się styl autorki.  Ta książka wciągnęła mnie od samego początku i nie mogłam od niej oderwać się.  Będę czekała na inne książki autorki. 
Polecam!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Novae Res. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...