Brunetka Books Recenzuje

sobota, 19 marca 2022

"Idealny dzień" Ruth Heald

Autorka: Ruth Heald

Tytuł: Idealny dzień

Tytuł oryginału: The Wedding

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: Filia

Seria: Filia Mroczna Strona 

Premiera: 9.03.2022

Ilość stron: 400

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Bohaterka powieści Lauren Haywood zawsze marzyła o tym, aby dzień jej ślubu był najpiękniejszym dniem w jej życiu.  Lauren przygotowuje się do ślubu z miłością swojego życia, Adamem Glenisterem. Niestety nie wie, że  ktoś chce stanąć na drodze do ich szczęścia.  Ona szczęśliwa  przygotowuje się na ten wielki dzień, który zbliża się wielkimi krokami. Niestety na jej ślubie zabraknie jej rodziców,  którzy  osiemnaście lat temu zginęli tragiczną śmiercią.  Lauren do tej pory nie może pogodzić się z tym. Jednak ma nadzieję, że naprawi swoją relację z Tracey, swoją siostrą.
Jej szczęście pozostaje pod znakiem zapytania, gdy Lauren dostaje kartkę z treścią: "ON CIĘ NIE KOCHA" oraz zdjęcie zmasakrowanej lalki w sukni ślubnej. 
Od tego momentu Lauren zostaje obrana za cel. 
Kto chce skrzywdzić Lauren i zniszczyć jej ślub z Adamem?
Czy Lauren grozi niebezpieczeństwo?

Uwielbiam czytać takie thrillery! Sięgając po ten tytuł odkryłam nową genialną autorkę. Jestem pod ogromnym wrażeniem historii stworzonej przez Ruth Heald. Ten thriller to prawdziwa petarda.  Wciąga niesamowicie. Historia pełna emocji. Czytałam tę książkę z zapartym tchem. To historia o miłości,  przyjaźni,  zaufaniu, tajemnicach,  intrygach, kłamstwach,  zazdrości i zemście. 
Znakomicie wymyślona fabuła. Rewelacyjnie skonstruowani psychologicznie bohaterowie. 
Przez całą powieść odczuwałam strach i niepewność. I ciągle zastanawiałam się, kto chce zniszczyć ślub zakochanej pary i dlaczego? Gdy już kogoś podejrzewałam to nagle autorka zrzuciła bombę i okazało się,  że myliłam się. Autorka cały czas wyprowadzała mnie w pole. To niezła manipulatorka, która podsuwa fałszywe tropy. Przez całą powieść nie wiadomo,  co jeszcze wydarzy się,  a bohaterka musi cały czas być czujna. Tutaj nikomu nie można ufać,  a niebezpieczeństwo jest bardzo blisko. W tej historii nikt nie jest idealby, każdy coś ukrywa, a błędy przeszłości mogą doprowadzić do tragedii. Czekają Was nieoczekiwane zwroty akcji. 
Autorka ma lekkie pióro i świetny styl. Książkę przeczytałam w błyskawicznym tempie. Gwarantuję Wam, że nie odłożycie tej książki nawet na moment. Zakończenie powieści wbija w fotel.  Tego nie spodziewałam się!
Bawiłam się wyśmienicie czytając tę książkę i odkrywając kto czyha na Lauren.
Rewelacja!
Czekam z niecierpliwością na następne książki tej autorki. 
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...