Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 1 marca 2022

"Obcy" Max Czornyj

Autor: Max Czornyj 

Tytuł: Obcy

Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo: Filia

Premiera: 23.02.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Rodzina Retlowow przyjeżdża do Polski jako repatrianci. Kupują dom na małej wiosce zabitej dechami. Chcą zapoznać się ze swoimi sąsiadami oraz  zostać przez nich zaakceptowanymi. Chcą wieść spokojne i szczęśliwe życie. Organizują spotkanie zapoznawcze ze swoimi sąsiadami.  Rodzina szybko przekonuje się, że nie są tam mile widziani. Uprzedzeni sąsiedzi stwarzają im prawdziwe piekło na ziemi. 

"Obcy" to historia o rodzinie, która jest na emigracji i niestety nie są tolerowani przez swoich sąsiadów.
Max Czornyj kolejny raz zapewnił mi lekturę pełną emocji i wrażeń. Autor kolejny raz stworzył historię z ludźmi,  którzy potrafią popełnić okropne czyny z zawiści oraz nienawiści  i to tylko dlatego, że ktoś ma inny kolor skóry i wyznaje inną religię.
Ta historia daje do myślenia i pokazuje, że  ludzie potrafią być okrutni oraz to, że nie ma ludzi idealnych. 
Świetna fabuła.  Ciekawie wykreowani bohaterowie. Historia pełna mroku, która przeraża. Wchłonęłam ją błyskawicznie.  
Uwielbiam styl pisarski autora i za każdym razem jestem usatysfakcjonowana powieścią.  Kolejny raz autor zaskoczył mnie niesamowitą historią, która wciąga od pierwszej strony i trzyma w napięciu do samego końca. Wciąga do tego stopnia,  że nie mogłam od niej oderwać się i wbiła mnie w fotel na parę godzin czytania. Macie zagwarantowaną historię przerażającą i wstrząsającą. Książki autora można brać w ciemno. O tej historii nie zapomnę nigdy!
Rewelacja!
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...