Brunetka Books Recenzuje

piątek, 11 marca 2022

"Taka sama" Erica Spindler

Autorka: Erica Spindler 

Tytuł: Taka sama 

Tytuł oryginału: The Look - Alike

Gatunek: thriller psychologiczny

Wydawnictwo: Luna

Premiera: 23.02.2022

Ilość stron: 432

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Sienna Scott po latach wraca do domu, by zaopiekować się chorą psychicznie matką. Nie jest to łatwe, a dodatkowo musi zmierzyć się z traumatyczną przeszłością i nierozwiązaną sprawą morderstwa. Okazuje się,  że śledztwo zostało wznowione. Sienna boi się,  że tamtej nocy to ona była celem mordercy. 
Sienna prowadzi śledztwo na własną rękę. 
Czy uda jej się zdemaskować zabójcę?
Dowiecie się tego czytając tę książkę. 

Uwielbiam czytać thrillery psychologiczne. Tutaj miałam do czynienia z znakomitą fabułą, świetnie wykreowanymi bohaterami,  rodzinnymi tajemnicami, trudnymi relacjami rodzinnymi, chorobą psychiczną,  nieoczekiwanymi zwrotami akcji, dreszczykiem emocji. Autorka potrafi wyprowadzić w pole czytelnika i trzymać w napięciu. 
Książkę czytałam z ogromnym zaciekawieniem. Wciągnęła mnie od samego początku.  Nie ma nudy. Cały czas coś dzieje się. Autorce udało się zaskoczyć mnie, bo nie odgadnęłam, kto jest zabójcą.
Świetny thriller.  Spędziłam ciekawie czas. 
Nie mogłam oderwać się od tej książki. 
Napewno przeczytam inne książki tej autorki. 
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Luna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...