Brunetka Books Recenzuje

piątek, 4 marca 2022

"Zabójcze piękno" Magdalena Jarząbek

Autorka: Magdalena Jarząbek

Tytuł: Zabójcze piękno. Tom 1

Gatunek: Romans

Wydawnictwo: Videograf 

Premiera: 15.02.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Główną bohaterką powieści jest Elsa Carlsson. Młoda i zabójczo piękna specjalistka  od zarządzania kryzysowego ma pracować jako asystentka dyrektora finansowego w podupadającym hotelu. Kobieta  pracując pod przykrywką w hotelu ma odkryć co dzieje się z pieniędzmi firmowymi, których brakuje mimo dużych rezerwacji. 
Elsa nie może oprzeć się przystojnemu Christofferowi Strőm. Wdaje się w namiętny romans z szefem, ale nie zapomina o swoim śledztwie. 
Jest też tajemnicza ONA. Kobieta zimna i opętana żądzą zemsty. Morderczyni, która po dwudziestu latach ściga tych, którzy zabili jej biologicznych rodziców. 
Jaką tajemnicę ukrywa Chris?
Kto źle zarządza wydatkami hotelu?
Czy ONA zabije winnych śmierci jej rodziców?
Czy Elsa znajdzie się w niebezpieczeństwie?
Przekonacie się sami, gdy przeczytacie tę książkę. 

Rewelacyjna historia!
Romans w połączeniu z wątkiem  kryminalnym jakiego nie spodziewałam się.  Jestem totalnie zachwycona tym debiutem.
Styl autorki przypadł mi do gustu. Genialny pomysł na fabułę. Będzie namiętnie,  intrygująco, romantycznie, wokół pełno tajemnic, morderstw, niebezpieczeństwa, a także zaskakujące i nieoczekiwane zwroty akcji w toku prowadzonego śledztwa przez Elsę. Świetnie wykreowani bohaterowie. Autorka trzymała mnie w napięciu do samego końca. Od początku domyśliłam się kim jest tajemnicza ONA 🤣 Natomiast jeśli o zakończenie to nie spodziewałam się tego zupełnie. Jestem zaskoczona, bo wprawiło mnie w osłupienie i wbiło mnie w fotel. Po takim zakończeniu z niecierpliwością będę czekała na kontynuację.  Już nie mogę doczekać się chwili, kiedy poznam dalsze losy bohaterów. 
Książkę przeczytałam w błyskawicznym tempie.  Akcja bardzo mnie wciągnęła  i chciałam poznać odpowiedzi na dręczące mnie pytania.  
Autorka dostarczyła mi dużą dawkę adrenaliny, emocji i wrażeń.  Gwarantuję,  że nie odłożycie tej książki dopóki nie poznacie zakończenie,  a te mocno szokuje.
Niesamowity debiut!
Czekam na kolejny tom pt "Zabójczy blef" i jestem ogromnie ciekawa czym jeszcze zaskoczy mnie autorka. 
Gorąco polecam!

Dziekuję Wydawnictwu Videograf za egzemplarz książki i zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...