Brunetka Books Recenzuje

sobota, 5 marca 2022

"Miłość" Kaja Kowalewska

Autorka: Kaja Kowalewska 

Tytuł: Miłość 

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: CHAOS ARTISTIC LABORATORIES

Premiera: 14.02.2022

Ilość stron: 108

Wydanie: e-book 


Książka  pt "Miłość" to zbiór siedmiu opowiadań,  które są bardzo poruszające. Wzruszyłam się do łez. Autorka pięknie pisze o miłości i pokazuje jaka miłość powinna być.  Tutaj są też  przykłady na to czym jest niespełniona i nieszczęśliwa miłość. Poznacie tutaj opowiadania z różnymi obliczami miłości. Miłość, która pozostawia po sobie głębokie blizny. Rodzicielska miłość.  Niespełniona i tej, której nie można mieć. I taka, która pojawia się niespodziewanie. Autorka zapewniła mi mnóstwo emocji i wzruszeń. Te opowiadania są takie cudowne, że żałuję, że są takie krótkie,  bo chętnie poznałabym te historie jako odrębne książki. Bardzo mnie wciągnęły te opowiadania.  Przyznam, że dały mi do myślenia. Autorka ma fajny styl i chętnie poznam inne książki spod jej pióra. 
Moją szczególną uwagę zwróciły opowiadania:
📍Nathaniel - łza zakręciła mi się w oku. Nie dziwię się, że  chłopak nie mógł podnieść się po utracie ukochanej.
📍Azalia - to piękna opowieść o matczynej miłości z morałem.
📍Czarodziej - bardzo wzruszyłam się,  ale także ucieszyłam się z tego, że los w końcu uśmiechnął się do kobiety z dzieckiem. Życie uśmiechnęło się do niej dzięki pomocy życzliwej osoby.
📍Lila i Róża - zrozpaczony ojciec po śmierci córki wyobrażał sobie, że ratuje ją z rąk oprawcy.

Gratuluję autorce świetnej książki! Dziękuję, że mogłam przeczytać te piękne i wzruszające opowiadania. 
Polecam!

Książka miała premierę 14.02.2022, a Wy możecie kupić ją na stronie Wydawnictwa @chaosiinnepietra 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Do ostatniego słowa" Tamara Ireland Stone

Autorka: Tamara Ireland Stone  Tytuł: Do ostatniego słowa  Tytuł oryginału: Every Last Word Kategoria: Young Adult Wydawnictwo: Prószyński i...