Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 14 marca 2022

"Ultimatum" T.J. Newman

Autorka: T.J. Newman

Tytuł: Ultimatum 

Tytuł oryginału: Falling

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: Albatros 

Premiera: 23.02.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Bill Hoffman pilotuje samolotem z Los Angeles do Nowego Jorku. Wkrótce dostaje informację, że jego żona i dzieci są zakładnikami człowieka gotowego na wszystko. Bill tuż po starcie dostaje ultimatum.  Jego rodzina uniknie śmierci pod warunkiem,  że kapitan wykona rozkazy porywacza i rozbije samolot. 
Jaką decyzję podejmie pilot? Wybierze życie swojej rodziny czy życie 148 osób w samolocie?

Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem tej historii. To debiut napisany przez byłą stewardessę. Jestem zachwycona.  Genialna i wciągająca fabuła. Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Nieoczekiwane zwroty akcji.  Akcja jest bardzo dynamiczna.  Autorka trzymała mnie w napięciu. Podczas czytania odczuwałam różne emocje. Towarzyszył mi niepokój,  strach i niepewność. 
Podobało mi się to jak stewardesa podjęła próbę ogarnięcia chaosu na pokładzie samolotu. Śledziłam akcję tej książki z ogromnym zainteresowaniem. Byłam bardzo ciekawa jak to wszystko potoczy się.
Książka idealna dla fanów powieści sensacyjnych. Mam dla Was informację,  że do tej książki zostały wykupione prawa filmowe. Ja będę czekała na film, bo książka bardzo przypadła mi do gustu. 
Rewelacyjny debiut, po który warto sięgnąć. Nie mogłam  oderwać się od tej książki. 
Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję za egzemplarz książki i zaufanie Wydawnictwu Albatros 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...