Brunetka Books Recenzuje

sobota, 12 marca 2022

"WIZJE Gniew" Anna Krystaszek

Autorka: Anna Krystaszek

Tytuł: WIZJE Gniew

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: MUZA SA

Premiera: 16.03.2022

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka 


🖊Recenzja przedpremierowa🖊
27 marca w wiadomościach pojawia się informacja o zamordowanym mężczyźnie znalezionym w lesie.
Śledztwo w tej sprawie prowadzi komisarz Igor Szulc vel Czarny, najlepszy kryminalny w województwie. 
Prasa donosi, że na Śląsku grasuje seryjny morderca,  który brutalnie okalecza i numeruje kolejne ofiary.
Okazuje się,  że w śledztwie może pomóc Paulina Brzezińska, pacjentka szpitala psychiatrycznego w Lublińcu.  Została znaleziona w lesie i nie pamięta kim jest. Teraz twierdzi, że zginął tam człowiek, ale policja nie znalazła ciała.  Miesiąc po tym w lesie zostają odnalezione zwłoki Jerzego Żukowa. Paulina opowiada o swojej przerażającej wizji kolejnych morderstw. Lekarz Pauliny prosi o pomoc policję. Jakie tajemnice ukrywa Paulina? Kim jest morderca i co wspólnego ma z nim dziewczyna?
Czy komisarzowi Igorowi Szulcowi uda się powstrzymać mordercę w tej śmiertelnej wyliczance?
WOW! To moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Jestem zachwycona tą historią.  Jak ha uwielbiam takie mroczne klimaty. Autorka od samego początku do końca trzymała mnie w napięciu i udało jej się parę razy wyprowadzić mnie w pole. Niesamowita historia z seryjnym mordercą,  dramatem sprzed lat, brutalnymi morderstwami, złością i chęcią zemsty. Znakomita i wciągająca fabuła. Intrygujący bohaterowie.  Nieoczekiwane zwroty akcji,  tajemnice. To wszystko sprawiło,  że nie mogłam oderwać się od tej książki ani na moment. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego co wymyśliła autorka. Przeczytałam tę książkę w błyskawicznym tempie. Gwarantuję, że Was też wciągnie i zachwyci ta historia.  Zakończenie wbije Was w fotel.  Powieść zmuszająca do refleksji i pokazująca jakie są skutki traumy sprzed lat oraz do czego doprowadza chęć zemsty. Genialny thriller,  dla którego zarwiecie nockę. Bawiłam się świetnie czytając tę książkę.  Materiały dowodowe, które Wydawnictwo MUZA SA dołączyło do tej książki sprawiły, że czułam się jakbym brała udział w śledztwie. 
Rewelacja!
Premiera już 16 marca! 
Polecam!
Za egzemplarz książki do recenzji i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...