Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 10 marca 2022

"Skrawki" Krzysztof Jóźwik

Autor: Krzysztof Jóźwik 

Tytuł: Skrawki

Gatunek: Thriller

Wydawnictwo: Filia

Seria: Filia Mroczna Strona 

Premiera: 9.03.2022

Ilość stron: 456

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


W okolicach Warszawy seryjny morderca pozostawia resztki zwłok bestialsko okaleczonych mężczyzn.  Śledztwo prowadzi podkomisarz Krzysztof Kalinowski.  Musi rozwiązać zagadkę i odpowiedzieć na pytanie dlaczego zamordowanym brakuje większości mięśni i innych narządów wewnętrznych?
Czy podkomisarzowi uda się rozwiązać sprawę i uchronić kolejnych mężczyzn?
Czy powstrzyma mordercę i zapobiegnie kolejnym bestialskim zabójstwom?

OMG! Ta historia jest fenomenalna!
Gdy zobaczyłam tę książkę w zapowiedziach wiedziałam,  że muszę ją przeczytać. I nie zawiodłam się! Książki autora biorę w ciemno. 
Znakomita fabuła. Ciekawie wykreowani bohaterowie. 
Nie mogłam odłożyć tej książki. 
Autor pisze takie niesamowite historie, które powodują szybsze bicie serca i ciarki na skórze.  Ja uwielbiam takie mroczne klimaty.  Jestem zachwycona tym co wymyślił autor. Dostałam mnóstwo emocji i tyle grozy, że nigdy nie zapomnę tej historii.  Uwielbiam czytać historie o seryjnych mordercach znęcających się nad swoimi ofiarami. Lubię gdy w książkach dzieje się coś takiego co powoduje szybszy puls. Tutaj dostałam wszystko, co zawiera bardzo dobry thriller. Autor zapewnił mi prawdziwy rollercoaster emocjonalny, wiele wrażeń oraz adrenalinę. Autor ma świetny styl i książkę przeczytałam w błyskawicznym tempie.  Czytałam tę książkę z wielkim zainteresowaniem. Gwarantuję, że ta historia zahipnotyzuje Was do tego stopnia, że zarwiecie dla niej nockę.
Jeśli jesteście fanami mocnych wrażeń to będziecie zachwyceni tym thrillerem.
Autor genialnie buduje napięcie oraz wyprowadza czytelnika w pole. Natomiast zakończenie jest mocno zaskakujące. 
Spędziłam z tą książką niezapomniane chwile. Teraz z niecierpliwością będę czekała na następną książkę autora.
Rewelacja!
Jeśli nie znacie to koniecznie sięgnijcie po wcześniejsze książki autora.
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki oraz zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...