Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 31 października 2022

"Zmiana planów" Marta Kaczmarczyk

Autorka: Marta Kaczmarczyk

Tytuł: Zmiana planów 

Seria: Skrywane sekrety #1

Kategoria: Romans

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 12.10.2022 

Ilość stron: 452

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Lubicie czytać debiuty?

"Zmiana planów" to historia o trzydziestoletniej Zuzannie Sosnowskiej, która po ukończeniu studiów otworzyła restaurację w Szczyrku. Niestety w jej związku z Adamem nie układa się , bo odkąd stracił pracę to żyje na koszt Zuzy i zamienił się w kanapowca. 
I wtedy wkraczają one. Przyjaciółki Zuzy zabierają ją na wakacje do Grecji.
Zuza poznaje tam seksownego biznesmena Piotra Drzewieckiego, który zawróci jej w głowie.
Czy Zuza zdradzi Adama podczas wakacji w Grecji?
Debiut @m.kaczmarczyk.autorka to niesamowicie wciągająca książka.  Autorka wymyśliła nietuzinkową historię, która przeniosła mnie w wakacyjny klimat. Ciekawie wykreowani bohaterowie nie pozwolili mi nudzić się ani przez chwilę.  Między bohaterami czuć iskry pożądania.  Autorka zaskoczyła mnie sekretami i tajemnicami bohaterów. Spodobał mi się styl autorki i dostałam wiele emocji. 
Jestem bardzo ciekawa kontynuacji tej serii, dlatego będę czekała na następny tom. 
Spędziłam przyjemnie i ekscytująco czas z Zuzą i Piotrem. 
Jeśli chcecie przeżyć niezapomniany wakacyjny romans to sięgnijcie po tę książkę. 
Polecam!

Dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe za współpracę ❤️

Premiera: 12.10.2022

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️
8/10⭐️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...