Brunetka Books Recenzuje

sobota, 15 października 2022

"Tango" Michała Witkowski

Autor: Michał Witkowski 

Tytuł: Tango

Kategoria: kryminał retro

Wydawnictwo: Znak Literanova

Premiera: 27.07.2022

Ilość stron: 530

Oprawa: twarda



Czy są tutaj miłośnicy kryminałów retro?

Ja ostatnio miałam okazję przeczytać "Tango" Michała Witkowskiego. To spora "cegłówka" więc zarezerwujcie sobie czas. 
Autor umiejscowił akcję powieści w dwudziestoleciu międzywojennym. 
Adolf Piątek rozpoczyna śledztwo w sprawie okrutnego zabójstwa tenora z miejscowej operetki. To wszystko doprowadzi go do seryjnego mordercy zwanego "Kucharz", który dokonał okrutnych morderstw kilka lat temu. 
Pierwszym podejrzanym staje się kochanek tenora pracujący jako żigolo w miejscowym dancingu.  Każda z kobiet, z którą zatańczył ginie bez śladu. 
O co chodzi? 
Sprawdźcie sami, a nie pożałujecie. 

Autor postarał  się,  aby czytelnik nie nudził się. Idealnie stworzona intryga i zagadka kryminalna  sprawiły,  że z ogromną ciekawością czytałam tę książkę.  Ciekawie wykreowani bohaterowie zapewnili mi rozrywkę. To moje pierwsze spotkanie z tym autorem i jestem mile zaskoczona. Spodobał mi się styl autora,  jego czarny humor i sarkazm. 
Wciągająca powieść pełna intryg i humoru. 
Ta książka wywołała we mnie wiele emocji podczas czytania. 
Nie jest to typowy kryminał więc jeśli szukacie mrocznych klimatów to tutaj tego nie dostaniecie. Polecam książkę fanom lekkich kryminałów retro.
Dobra lektura na długie jesienne wieczory. 

Dziękuję Wydawnictwu Znak Literanova za egzemplarz książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...