Brunetka Books Recenzuje

piątek, 21 października 2022

"Zmuszona. Niebezpieczna znajomość" Sylvia Bloch

Autorka: Sylvia Bloch

Tytuł: Zmuszona.  Niebezpieczna znajomość #2

Kategoria: Romans

Wydawnictwo: Novae Res 

Premiera: 13.07.2022

Ilość stron: 340

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Zmuszona" to kontynuacja książki "Porwana".
Patrick niespodziewanie porzuca Anę zakochaną w nim do szaleństwa. Mężczyzna wysyła ją do Alcudii i każe jej o sobie zapomnieć. Tam czeka na nią fałszywe nazwisko, mieszkanie, samochód oraz karta  kredytowa. Ana nie wychodzi z domu, a zakupy przynosi jej mężczyzna wynajęty przez Patricka. Dziewczyna próbuje ułożyć sobie życie na nowo, ale czuje się samotna w nowym miejscu. Wszystko zmienia się gdy poznaje przystojnego Włocha.  Niestety nie wie, że jest obserwowana...
Czy Ana będzie szczęśliwa z nowym mężczyzną?
Czy zapomni o Patricku?
Odpowiedzi na te pytania szukajcie w tej książce.
Autorka potrafi trzymać czytelnika w napięciu.  Ta historia wbiła mnie w fotel. Wciągająca już od pierwszej strony.  Ciekawa fabuła i świetnie wykreowani bohaterowie.  Śledziłam ich losy z ogromną ciekawością.  Nie mogłam oderwać się od tej książki.  Znajdziecie tutaj niebezpieczeństwo,  strach, adrenalinę, zaskakujące zwroty akcji,  emocje, miłość,  pożądanie,  kłamstwa i tajemnice. 
Bardzo przypadł mi do gustu styl autorki. 
Jeśli lubicie książki pełne emocji,  namiętności  i świetnej akcji to dobrze trafiliście. 
Jestem usatysfakcjonowana z lektury.  Bawiłam się świetnie. 
Gorąco polecam Wam obie książki.  Gwarantuję,  że skradną Wasze serducha. 

Dziękuję bardzo autorce Sylvii Bloch oraz Wydawnictwu Novae Res za egzemplarz książki. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...