Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 13 października 2022

"Gra" Sara Antczak

Autorka: Sara Antczak 

Tytuł: Gra

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Filia

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 28.09.2022

Ilość stron: 470

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Mam tutaj nie lada przygodę pełną wrażeń więc jeśli lubicie czytać thrillery psychologiczne to zajrzyjcie do "Gry", gdzie otoczy Was gęsty i mroczny las.
Poznajemy sześcioro uczestników,  którzy spotykają się w lesie, by zagrać w tajemniczą grę. Na pierwszy rzut oka nic ich nie łączy.  Każdy z nich chce przeżyć przygodę, dlatego decydują się na grę w podchody. Chcąc rozwiązać zagadki, które ktoś dla nich przygotował nie wiedzą, że ta gra zamieni się w walkę o przetrwanie. 
Kto za tym stoi i jak zakończy się ta gra? 
Sprawdźcie sami biorąc udział tej tajemniczej grze.

To moje pierwsze spotkanie z tą autorką i uważam je za bardzo udane.  Autorka zapewniła mi świetną zabawę, mnóstwo emocji i wrażeń. Genialna, intrygująca i wciągająca fabuła. Idealnie wykreowani psychologicznie bohaterowie,  którzy ukrywają różne  tajemnice. Miałam okazję poznać każdego z nich oraz zrozumieć ich postępowanie.  Autorka genialnie buduje napięcie,  manipuluje czytelnikiem i miesza w głowach podsuwając mylne tropy, siejąc zamęt. 
Do samego końca nie wiadomo komu można zaufać,  bo jak okazuje się każdy kłamie i coś ukrywa.
Cały czas czułam nutkę niepokoju, , bo akcja w lesie przyprawia o dreszcze, a wyobraźnia mocno pracuje.
Nie ma mowy o nudzie,  bo niesamowite zwroty akcji zapewniały mi rozrywkę na wysokim poziomie. 
Zakończenie wbiło mnie w fotel i zaskoczyło. Spodobał mi się styl autorki i chętnie sięgnę po jej następne historie. 
Idealna książka dla fanów mrocznych klimatów i poszukiwaczy mocnych wrażeń. 
Rewelacja! Jestem zadowolona z lektury.
Polecam gorąco!

Dziękuję WydawnictwuFilia/FILIA Mroczna Strona za współpracę oraz egzemplarz książki. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...