Brunetka Books Recenzuje

środa, 5 października 2022

"Ze złości" Katarzyna Bonda

Autorka: Katarzyna Bonda 

Tytuł: Ze złości 

Cykl: Seria z detektywem Jakubem Sobieskim

Gatunek: kryminał/sensacja/thriller 

Wydawnictwo: MUZA SA/MUZA SHADOWS 

Premiera: 10.08.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Hej! Co ciekawego czytacie?

Ja ostatnio miałam okazję przeczytać kolejną rewelacyjną książkę @katarzynabonda 👌
"Ze złości" to kolejna część cyklu o detektywie Jakubie Sobieskim. 
Dwadzieścia lat temu w kasynie Warszawa Royal zamordowano Mariusza Hussakowskiego. Oskarżoną  została krupierka Aneta Bulandra. Po opuszczeniu więzienia kobieta zamierza udowodnić,  że jest niewinna. 
Sprawę prowadzi detektyw Jakub Sobieski. 
Wkrótce dochodzi do kolejnego morderstwa. Podczas przyjęcia w konstancińskiej willi ginie świadek morderstwa w kasynie,  była przyjaciółka Bulandry i aktualna żona milionera.  Aneta Bulandra znowu jest podejrzana o zabójstwo. 
Detektyw Sobieski próbuje rozwiązać śledztwo i wkracza w mroczny świat intryg oraz szemranych interesów. 
Co stało się,  że przyjaciółki stały się śmiertelnymi wrogami? Co ukrywały? Co odkryje detektyw Sobieski?
Odpowiedzi na te pytania szukajcie w tej książce. 
Autorka stworzyła historię pełną kłamstw,  intryg, tajemnic i zagadek. Katarzyna Bonda umiejętnie manipuluje i wyprowadza czytelnika w pole. Od samego początku czułam niepewność i napięcie, które towarzyszyły mi do samego końca.  Nieoczekiwane zwroty akcji oraz bardzo intrygująca zagadka kryminalna sprawiły,  że nie mogłam przestać czytać tej książki dopóki nie poznałam finału tej historii.  Muszę przyznać,  że zakończenie jest bardzo zaskakujące.  Dostałam mnóstwo emocji i wrażeń.  Bawiłam się wyśmienicie z detektywem Sobieskim. Z przyjemnością przeczytam kolejne historie z tym bohaterem. Bardzo lubię styl autorki i biorę każdą książkę spod jej pióra w ciemno. 
Rewelacja!

Dziękuję Wydawnictwu MUZA SA/MUZA SHADOWS za egzemplarz recenzencki oraz współpracę 💚


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...